Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR611426
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR611426/1
Regeling vervallen per 15-02-2022
Besluit van de afdelingsmanager IT dienstverlening en advies van de gemeente Amersfoort houdende regels omtrent Ondermandaat afdeling IT dienstverlening en advies gemeente Amersfoort
Geldend van 12-07-2018 t/m 14-02-2022
Intitulé
Besluit van de afdelingsmanager IT dienstverlening en advies van de gemeente Amersfoort houdende regels omtrent Ondermandaat afdeling IT dienstverlening en advies gemeente AmersfoortMet dit besluit verleent de afdelingsmanager IT Dienstverlening en Advies ondermandaat van de hem toekomende bevoegdheden op grond van het Bevoegdhedenbesluit gemeente Amersfoort 2018 (publicatiedatum 18 april 2018)
In dit ondermandaat wordt aangesloten bij dat algemene bevoegdhedenbesluit en eventuele (toekomstige) aanpassingen daarop. Dit betekent onder meer dat onder het verlenen van (onder-)mandaat tevens het geven van een volmacht of machtiging wordt verstaan. Het ondermandaat wordt verleend conform onderstaande matrix aan medewerkers van de afdeling en ambtenaren met een bijzondere functie.
Dit ondermandaatbesluit treedt inwerking op de dag na die van bekendmaking. Op dat tijdstip wordt het voorgaande ondermandaatbesluit van de afdeling IT Dienstverlening en Advies gemeente Amersfoort (publicatiedatum 25 oktober 2017) ingetrokken.
|
Bevoegdheid |
Ondermandaat wordt verleend aan: Functietitel/functienaam |
1. |
Het aangaan van contracten en inhuur van externe dienstverlening tot een maximum van €25.000,= |
Teammanager Informatiemanagement Teammanager Functionaliteiten- en gegevensbeheer Teammanager Realisatie en Beheer |
2. |
Het aanwijzen van perceelsgrenzen (mandaat conform bijlage 5 van het “Bevoegdhedenbesluit gemeente Amersfoort 2018”) |
Medewerkers Team Geo |
3. |
Alle bevoegdheden ten aanzien van personele aangelegenheden, behoudens de bevoegdheden genoemd in bijlage 6 van het “Bevoegdhedenbesluit gemeente Amersfoort 2018” |
Teammanager Informatiemanagement Teammanager Functionaliteiten- en gegevensbeheer Teammanager Realisatie en Beheer |
Ondertekening
Amersfoort d.d. 25 juni 2018
Afdelingsmanager It Dienstverlening en advies
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl