Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR611444
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR611444/1
Regeling vervallen per 12-01-2024
Besluit van de afdelingsmanager interne dienstverlening en advies van de gemeente Amersfoort houdende regels omtrent Ondermandaat afdeling interne dienstverlening en advies gemeente Amersfoort
Geldend van 12-07-2018 t/m 11-01-2024
Intitulé
Besluit van de afdelingsmanager interne dienstverlening en advies van de gemeente Amersfoort houdende regels omtrent Ondermandaat afdeling interne dienstverlening en advies gemeente AmersfoortMet dit besluit verleent de afdelingsmanager Interne Dienstverlening en Advies ondermandaat van de hem toekomende bevoegdheden op grond van het Bevoegdhedenbesluit gemeente Amersfoort 2018 (publicatiedatum 18 april 2018).
In dit ondermandaat wordt aangesloten bij het algemene bevoegdhedenbesluit en eventuele (toekomstige) aanpassingen daarop. Dit betekent onder meer dat onder het verlenen van (onder-)mandaat tevens het geven van een volmacht of machtiging wordt verstaan. Het ondermandaat wordt verleend conform onderstaande matrix aan medewerkers van de afdeling en ambtenaren met een bijzondere functie.
Dit ondermandaatbesluit treedt inwerking op de dag na die van bekendmaking. Op dat tijdstip wordt het voorgaande ondermandaatbesluit van de afdeling Interne dienstverlening en Advies (Publicatiedatum 20-10- 2015) ingetrokken.
|
Bevoegdheid |
Ondermandaat wordt verleend aan: Functietitel/functienaam |
1. |
Afsluiten overeenkomsten en opdrachten, uitvoering werkzaamheden en leveringen binnen het taakveld van de afdeling:
|
|
2. |
Bevoegdheid tot mondelinge weigering van toegang tot het stadhuis overeenkomstig bijlage 5 van het “Bevoegdhedenbesluit gemeente Amersfoort 2018” |
Bodes (medewerker facilitaire dienstverlening) |
3. |
Alle bevoegdheden ten aanzien van personele aangelegenheden, behoudens de bevoegdheden genoemd in bijlage 6 van het “Bevoegdhedenbesluit gemeente Amersfoort 2018” |
Teammanager |
Ondertekening
Amersfoort d.d. 13-6-2018
Naam: D. de Jonge Functie:Afdelingsmanager afdeling Interne Dienstverlening en Advies
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl