Regeling vervallen per 12-01-2024

Besluit van de afdelingsmanager interne dienstverlening en advies van de gemeente Amersfoort houdende regels omtrent Ondermandaat afdeling interne dienstverlening en advies gemeente Amersfoort

Geldend van 12-07-2018 t/m 11-01-2024

Intitulé

Besluit van de afdelingsmanager interne dienstverlening en advies van de gemeente Amersfoort houdende regels omtrent Ondermandaat afdeling interne dienstverlening en advies gemeente Amersfoort  

Met dit besluit verleent de afdelingsmanager Interne Dienstverlening en Advies ondermandaat van de hem toekomende bevoegdheden op grond van het Bevoegdhedenbesluit gemeente Amersfoort 2018 (publicatiedatum 18 april 2018).

In dit ondermandaat wordt aangesloten bij het algemene bevoegdhedenbesluit en eventuele (toekomstige) aanpassingen daarop. Dit betekent onder meer dat onder het verlenen van (onder-)mandaat tevens het geven van een volmacht of machtiging wordt verstaan. Het ondermandaat wordt verleend conform onderstaande matrix aan medewerkers van de afdeling en ambtenaren met een bijzondere functie.

Dit ondermandaatbesluit treedt inwerking op de dag na die van bekendmaking. Op dat tijdstip wordt het voorgaande ondermandaatbesluit van de afdeling Interne dienstverlening en Advies (Publicatiedatum 20-10-  2015) ingetrokken.

 

Bevoegdheid

Ondermandaat wordt verleend aan:

Functietitel/functienaam

1. 

Afsluiten overeenkomsten en opdrachten, uitvoering

werkzaamheden en leveringen binnen het taakveld van de afdeling:

 

  • 1.

    Tot 25.000 euro

  • 2.

    Tot 15.000 euro

  • 3.

    Tot 1.000 euro

 

         

  • 1.

    Teammanager

  • 2.

    Adviseur en Coördinator

  • 3.

    Overige medewerkers

 

2. 

Bevoegdheid tot mondelinge weigering van toegang tot het stadhuis overeenkomstig bijlage 5 van het “Bevoegdhedenbesluit gemeente Amersfoort 2018”

Bodes (medewerker facilitaire dienstverlening)

3. 

Alle bevoegdheden ten aanzien van personele aangelegenheden, behoudens de bevoegdheden genoemd in bijlage 6 van het “Bevoegdhedenbesluit gemeente Amersfoort 2018”

Teammanager

Ondertekening

Amersfoort d.d. 13-6-2018

Naam: D. de Jonge Functie:Afdelingsmanager afdeling Interne Dienstverlening en Advies