Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR611708
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR611708/1
Regeling vervallen per 17-12-2020
Besluit van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Amersfoort houdende regels omtrent archiefbescheiden Besluit vervanging archiefbescheiden gemeente Amersfoort 2018
Geldend van 26-07-2018 t/m 16-12-2020
Intitulé
Besluit van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Amersfoort houdende regels omtrent archiefbescheiden Besluit vervanging archiefbescheiden gemeente Amersfoort 2018Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Amersfoort;
Gelet op artikel 7 van de Archiefwet 1995, artikel 6, eerste lid, van het Archiefbesluit 1995 en artikel 26b van de Archiefregeling 2009;
Besluit:
Artikel 1
-
1. De gemeente Amersfoort gaat over tot vervanging door digitale reproducties van de papieren archiefbescheiden, waarna deze papieren archiefbescheiden worden vernietigd.
-
2. De digitale reproductie van archiefbescheiden is van toepassing op de processen zoals beschreven in het register, dat als bijlage is toegevoegd aan het Handboek Vervanging gemeente Amersfoort.
Artikel 2
-
1. De digitale reproductie van archiefbescheiden vindt plaats op de wijze zoals beschreven in het Handboek Vervanging van de gemeente Amersfoort. Het Handboek en de daaropvolgende wijzigingen maakt onlosmakelijk onderdeel uit van voorliggend besluit.
-
2. Vernietiging van de vervangen archiefbescheiden vindt één maal per kwartaal plaats, binnen een cyclus zoals beschreven in het Handboek Vervanging gemeente Amersfoort.
Artikel 3
Dit besluit treedt in werking met ingang van de eerste dag na de dag van bekendmaking.
Artikel 4
Dit besluit kan worden aangehaald als: Besluit vervanging archiefbescheiden gemeente Amersfoort 2018.
Ondertekening
Amersfoort, 10 juli 2018
Burgemeester en wethouders van de gemeente Amersfoort,
de secretaris,
H.B.P. Elbers
de burgemeester,
L.M.M. Bolsius
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl