Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR454073
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR454073/2
BESTUUR en ORGANISATIE Algemeen ondermandaatbesluit en vervangingsregeling Directie Openbare Orde en Veiligheid, Bestuur en Organisatie
Geldend van 03-08-2022 t/m heden
Intitulé
BESTUUR en ORGANISATIE Algemeen ondermandaatbesluit en vervangingsregeling Directie Openbare Orde en Veiligheid, Bestuur en OrganisatieDe directeur van de directie Openbare Orde en Veiligheid
BESLUIT:
I. Mandaat c.q. ondermandaat, volmacht en machtiging te verlenen aan het afdelingshoofd Toezicht Handhaving & Beheer, Afdelingshoofd Bestuurlijke aanpak georganiseerde criminaliteit, afdelingshoofd Crisis & incidentenbestrijding en afdelingshoofd Integrale persoonsgerichte aanpak, ten aanzien van de volgende aangelegenheden:
Inhoud
Hoofdstuk 1 Overdracht algemene bevoegdheden
Artikel 1 Aangaan privaatrechtelijke overeenkomst
-
1. Het nemen van besluiten ten aanzien van het aangaan van privaatrechtelijke rechtshandelingen voor zover deze op grond van bijlage 1, onder B aan de gemeentesecretaris zijn gemandateerd.
-
2. De bevoegdheid als vermeld in het eerste lid wordt slechts uitgeoefend met inachtneming van hetgeen daarover in de budgethoudersregeling is vermeld en binnen de instructies van de mandaatgever.
-
3. De bevoegdheid als vermeld in het eerste lid wordt voorts slechts uitgeoefend indien daarvoor een financiële dekking aanwezig is in de vorm van een daarvoor bestemde begrotingspost.
-
4. De gemandateerde is bevoegd tot het aangaan van een financiële verplichting overeenkomstig het bepaalde in de budgethoudersregeling.
Artikel 2 Overige algemene bevoegdheden op grond van bijlage 1 bevoegdhedenbesluit
-
1. Het nemen van besluiten als bedoeld in bijlage 1, onder B, onder 2, 3 en 4.
-
2. Het nemen van besluiten als bedoeld in bijlage 1, onder C tot en met G.
Hoofdstuk 2 Plaatsvervangingsregeling
Artikel 3
-
1. De directeur wijst als vervanger aan de afdelingshoofden van Bestuurlijke maatregelen en gebieden, Aanpak ondermijning en Actiecentrum veiligheid en zorg om zijn bevoegdheden ingevolge het bevoegdhedenbesluit en de budgethoudersregeling uit te voeren indien hij meer dan vijf werkdagen afwezig is of bij onverwijlde spoed.
-
2. De directeur wordt vervangen door het afdelingshoofd Bestuurlijke maatregelen en gebieden en bij afwezigheid van zowel de directeur als het afdelingshoofd Bestuurlijke maatregelen en gebieden, door het afdelingshoofd Aanpak ondermijning.
-
3. Indien de directeur, het afdelingshoofd Bestuurlijke maatregelen en gebieden en het afdelingshoofd Aanpak ondermijning afwezig zijn, dan wordt de directeur vervangen door het afdelingshoofd Actiecentrum veiligheid en zorg.
-
4. De ondertekening als plaatsvervanger geschiedt volgens de wijze als bepaald in het bevoegdhedenbesluit.
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl