Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR609218
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR609218/1
Besluit van de directeur Dienstverlening en Informatie van de gemeente Amsterdam houdende regels omtrent DIENSTVERLENING EN INFORMATIE - Aanwijzing budgethouders CTO krachtens de budgethoudersregeling, Dienstverlening en Informatie, 26 maart 2018
Geldend van 06-04-2018 t/m heden met terugwerkende kracht vanaf 01-01-2018
Intitulé
Besluit van de directeur Dienstverlening en Informatie van de gemeente Amsterdam houdende regels omtrent DIENSTVERLENING EN INFORMATIE - Aanwijzing budgethouders CTO krachtens de budgethoudersregeling, Dienstverlening en Informatie, 26 maart 2018De directeur Dienstverlening en Informatie
Gelet op:
- -
de Gemeentewet;
- -
het Burgerlijk wetboek;
- -
de Algemene wet bestuursrecht;
- -
Nieuwe Rechtspositieregeling Gemeente Amsterdam;
- -
het Bevoegdhedenbesluit ambtelijke organisatie;
BESLUIT:
- I.
Mandaat c.q. ondermandaat, volmacht en machtiging te verlenen aan Programmamanager CTO, Projectmanager CTO team stedelijke innovatie en Projectmanager CTO team Innovatie en transformatie, ten aanzien van de volgende aangelegenheden:
Hoofdstuk 1 Algemene bepalingen
Artikel 1
Functionarissen oefenen een aan hun gemandateerde bevoegdheid niet uit indien sprake is van een politiek of bestuurlijk gevoelig onderwerp.
Hoofdstuk 2 Overdracht algemene bevoegdheden
Artikel 3 Aangaan privaatrechtelijke overeenkomst
-
1. Het nemen van besluiten ten aanzien van het aangaan van privaatrechtelijke rechtshandelingen voor zover deze op grond van bijlage 1, onder B aan de gemeentesecretaris zijn gemandateerd.
-
2. De bevoegdheid als vermeld in het eerste lid wordt slechts uitgeoefend met inachtneming van hetgeen daarover in de budgethoudersregeling is vermeld en binnen de instructies van de mandaatgever.
-
3. De bevoegdheid als vermeld in het eerste lid wordt voorts slechts uitgeoefend indien daarvoor een financiële dekking aanwezig is in de vorm van een daarvoor bestemde begrotingspost.
-
4. De gemandateerde is bevoegd tot het aangaan van een financiële verplichting overeenkomstig het bepaalde in de budgethoudersregeling
- II.
Dat dit besluit wordt gepubliceerd in het Elektronisch Gemeenteblad en met terugwerkende kracht in werking treedt per 1 januari 2018.
Ondertekening
Amsterdam, 26 maart 2018
De directeur Dienstverlening en Informatie voornoemd,
M. Crooijmans
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl