Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR615136
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR615136/1
Regeling vervallen per 01-01-2023
Aanwijsbesluit klachtencoördinator BSR 2018
Geldend van 15-11-2018 t/m 31-12-2022
Intitulé
Aanwijsbesluit klachtencoördinator BSR 2018Het Dagelijks bestuur van de Gemeenschappelijke regeling Belastingsamenwerking
Rivierenland (hierna: BSR);
gelet op hoofdstuk 9 van de Algemene wet bestuursrecht;
gelet op artikel 3 van de Verordening Klachtbehandeling BSR;
BESLUIT:
de Manager Klantenservice & ICT van BSR aan te wijzen als klachtencoördinator BSR.
Als plaatsvervangend klachtencoördinator van BSR wordt aangewezen de teamleider Ontwikkeling & Ondersteuning.
Dit besluit treedt in werking per 15 november 2018 en kan worden aangehaald als ‘’Aanwijsbesluit klachtencoördinator BSR’’.
Aldus vastgesteld in de vergadering van het dagelijks bestuur van 14 november 2018.
G.J.A. Nieuwenhuis, Voorzitter
G.M. Scholtus, Directeur
Ondertekening
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl