Regeling vervallen per 01-01-2018

Aanwijzingsbesluit heffings- en invorderingsambtenaar Gemeenschappelijk Belastingkantoor Beuningen

Geldend van 17-02-2015 t/m 31-12-2017 met terugwerkende kracht vanaf 01-01-2015

Intitulé

Aanwijzingsbesluit heffings- en invorderingsambtenaar Gemeenschappelijk Belastingkantoor Beuningen

Het college van burgemeester en wethouders van Groesbeek

 

Gelet op de Regeling Gemeenschappelijk Belastingkantoor Beuningen,

Gelet op artikel 2.1 van de collectieve arbeidsvoorwaardenregeling;

Gelet op artikel 231, tweede lid, onderdeel b en c en artikel 232, tweede lid van de Gemeentewet;

Besluit:

  • 1.

    Aan te wijzen als gemeenteambtenaar, bedoeld in artikel 231, tweede lid, onderdeel b van de Gemeentewet, voor de heffing van de gemeentelijke belastingen betreffende de Afvalstoffenheffing en Reinigingsrechten, Rioolheffing, Forensenbelasting, Toeristenbelasting, Onroerende zaakbelastingen, de volgende gemeenteambtenaar:

 

De coördinator team belastingen/WOZ van de afdeling Financiën van de gemeente Beuningen, optredende als het in de Regeling Gemeenschappelijk Belastingkantoor Beuningen bedoelde hoofd van de uitvoeringsorganisatie;

 

  • 2.

    Aan te wijzen als gemeenteambtenaar, bedoeld in artikel 231, tweede lid, onderdeel c van de Gemeentewet, voor de invordering van de gemeentelijke belastingen betreffende de Afvalstoffenheffing en Reinigingsrechten, Rioolheffing, Forensenbelasting, Toeristenbelasting, Onroerende zaakbelastingen, de volgende gemeenteambtenaar:

 

De coördinator team belastingen/WOZ van de afdeling Financiën van de gemeente Beuningen, optredende als het in de Regeling Gemeenschappelijk Belastingkantoor Beuningen bedoelde hoofd van de uitvoeringsorganisatie;

 

  • 3.

     Aan te wijzen als gemeenteambtenaar, bedoeld in artikel 1, tweede lid van de Wet waardering onroerende zaken, betreffende de uitvoering van deze wet de volgende gemeenteambtenaar:

 

De coördinator team belastingen/WOZ van de afdeling Financiën van de gemeente Beuningen, optredende als het in de Regeling Gemeenschappelijk Belastingkantoor Beuningen bedoelde hoofd van de uitvoeringsorganisatie;

 

en hem tevens te machtigen tot:

  • 1.

    het verstrekken van legitimatiebewijzen aan personen die voor de GR/gemeenten werkzaamheden verrichten in het kader van de heffing en invordering van de gemeentelijke belastingen, en/of bij de uitvoering van de Wet waardering onroerende zaken (Wet WOZ);

  • 2.

    het verstrekken van gegevens aan de waarderingskamer (artikel 4, tweede lid, wet WOZ);

  • 3.

    het voeren van algemene correspondentie met de Waarderingskamer;

  • 4.

    het voorleggen van een geschil met een afnemer aan de Waarderingskamer (artikel 11 Wet WOZ);

  • 5.

    het opvragen van inlichtingen bij de afnemers (artikel 32 Wet WOZ);

  • 6.

    het verzamelen, opslaan en verstrekken van gegevens inzake onroerende zaken (artikel 38 Wet WOZ).

 

Dit besluit kan worden aangehaald als Aanwijzingsbesluit heffings- en invorderingsambtenaar Gemeenschappelijk Belastingkantoor Beuningen 2015.

 

Dit besluit treedt in werking op de dag na de dag van bekendmaking en werkt terug tot 1 januari 2015.

 

Groesbeek, d.d. 27 januari 2015

 

Burgemeester en wethouders van Groesbeek,

 

De secretaris, de burgemeester,

 

 

 

J.W. Looijen, H.W.C.G. Keereweer,

 

 

 

 

 

i.a.a. Gemeente Beuningen, coördinator bel/woz, Postbus 14, 6640 AA Beuningen