Regeling vervallen per 26-11-2014

Verordening Gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens gemeente Bladel (Verordening GBA)

Geldend van 06-01-2014 t/m 25-11-2014

Intitulé

Verordening Gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens gemeente Bladel (Verordening GBA)

De raad van de gemeente Bladel;

gezien het voorstel van burgemeester en wethouders;

gelet op de artikelen 96 en 100 van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens;

besluit:

vast te stellen de volgende Verordening:

Verordening Gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens

Artikel 1

  • 1. Burgemeester en wethouders regelen de systematische verstrekking van gegevens aan binnengemeentelijke afnemers, de toegang van die afnemers tot de basisadministratie alsmede de verbanden tussen de basisadministratie en andere gegevensverzamelingen van de gemeente.

  • 2. Burgemeester en wethouders regelen de verstrekking van de authentieke gegevens uit de basisadministratie aan binnengemeentelijke afnemers ingevolge het verplichte gebruik op grond van artikel 3b en 62 van de Wet gemeentelijke basisadministratie.

Artikel 2

  • 1. Burgemeester en wethouders kunnen gegevens verstrekken in de gevallen als bedoeld in artikel 100 van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens.

  • 2. Zij stellen hiervoor nadere regels.

Artikel 3

De verordening Verwerking Persoonsgegevens gemeente Bladel van 29 november 2001 wordt ingetrokken.

Artikel 4

Deze verordening treedt in werking op 1 september 2009.

Artikel 5

Deze verordening kan worden aangehaald als: Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens gemeente Bladel (Verordening GBA).

Ondertekening

Aldus vastgesteld in zijn openbare vergadering van 3 juni 2009.
De raad voornoemd,
de griffier, de voorzitter,