Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR439817
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR439817/1
Inkoopbeleid gemeente Bladel 2017-2020
Geldend van 24-01-2017 t/m heden met terugwerkende kracht vanaf 01-01-2017
Intitulé
Inkoopbeleid gemeente Bladel 2017-2020Burgemeester en wethouders van de gemeente Bladel,
gelet op de herziene Aanbestedingswet 2012;
overwegende dat de wetswijzigingen leiden tot de aanpassing van de beleidsregel Inkoopbeleid gemeente Bladel 2017-2020;
besluiten:
de beleidsregel Inkoopbeleid gemeente Bladel 2017-2020 vast te stellen.
Deze beleidsregel treedt in werking op 1 januari 2017.
De beleidsregel Inkoopbeleid 2013-2017 wordt per gelijke datum ingetrokken.
Bladel, 20 december 2016
Burgemeester en wethouders voornoemd,
de secretaris, drs. E.L.C.M. Mol
de wnd. burgemeester, ing. P.M. Maas
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl