Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR644457
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR644457/1
Regeling vervallen per 02-09-2022
Vervangingsregeling functionarissen 2020
Geldend van 03-10-2020 t/m 01-09-2022
Intitulé
Vervangingsregeling functionarissen 2020Burgemeester en wethouders van de gemeente Bladel;
gelet op artikel 106 en 160, eerste lid, aanhef en onder c, van de Gemeentewet;
overwegende dat zowel intern als extern duidelijk dient te zijn wie de vervanger is bij afwezigheid van secretaris, afdelingshoofd, teamcoördinator of behandelend ambtenaar;
besluiten:
vast te stellen de volgende regeling:
Vervangingsregeling functionarissen 2020
Artikel 1 Vervanging secretaris
Bij afwezigheid van de secretaris worden diens taken en verantwoordelijkheden uitgeoefend door:
- •
1e locosecretaris: mevrouw M.L.J. Van Camp
- •
2e locosecretaris: mevrouw A.P.A. van Dortmont
- •
3e locosecretaris: mevrouw M.H.P.F.W. Leijs-Kempenaars.
Artikel 2 Vervanging afdelingshoofden
Bij afwezigheid van een afdelingshoofd is de vervanging als aangegeven in het schema in de bijlage bij dit besluit.
Artikel 3 Vervanging teamcoördinatoren
Bij afwezigheid van een teamcoördinator is de vervanging als aangegeven in het schema in de bijlage bij dit besluit.
Artikel 4 Vervanging behandelend ambtenaren
Bij afwezigheid van een behandelend ambtenaar is de vervanger degene die volgens de vastgestelde kerntaken, dan wel volgens de taken van het team, de betreffende werkzaamheden kan uitvoeren of degene die in opdracht van de secretaris of het afdelingshoofd de werkzaamheden verricht.
Artikel 5 Slotbepalingen
-
1. De ‘Vervangingsregeling functionarissen 2018’ wordt ingetrokken.
-
2. Dit besluit treedt in werking met ingang van de eerste dag na bekendmaking.
-
3. Dit besluit kan worden aangehaald als: Vervangingsregeling functionarissen 2020.
-
Aldus vastgesteld in zijn vergadering van 1 september 2020.
Ondertekening
Het college voornoemd,
de secretaris, E.L.C.M. Mol
de burgemeester, R.P.G. Bosma
Bijlagen:
Vervangingsschema’s als bedoeld in de artikelen 2 en 3 van de Vervangingsregeling functionarissen 2020.
Vervangingsschema afdelingshoofden behorend bij Vervangingsregeling functionarissen 2020
Afdelingshoofd |
1e vervanger |
2e vervanger |
3e vervanger |
4e vervanger |
Dienstverlening en Bedrijfsvoering |
Bram de Bruin |
Peter Ansems |
Jody Kok |
Aniek van Dortmont |
Ontwikkeling |
Milene Leijs-Kempenaars |
Claudia Rieswijk |
Tom van Rijssel |
Leo Vennix |
Vervangingsschema teamcoördinatoren behorend bij Vervangingsregeling functionarissen 2020
Team |
Coördinator |
1e vervanger |
KCC (Burgerzaken) |
Bram de Bruin |
Ashley Geenen |
KCC (Belastingen) |
Bram de Bruin |
Jelle de Heus |
IPB |
Jody Kok |
Hanneke van Deursen |
Financiën |
Peter Ansems |
Arie Vugts |
ABZ |
Miranda Van Camp |
Tim van der Putten |
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl