Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR67933
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR67933/2
Regeling vervallen per 06-01-2014
Verordening Gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens 2010
Geldend van 17-12-2009 t/m 05-01-2014
Intitulé
Verordening Gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens 2010De raad van de gemeente Castricum;
Gelezen het voorstel van het college van burgemeester en wethouders van
17 november 2009, nummer 12 ;
Gelet op de artikelen 3b, 96 en 100 van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens;
Besluit vast te stellen de volgende Verordening:
Artikel 1 Binnengemeentelijke afnemers
-
1 Burgemeester en wethouders regelen de systematische verstrekking van gegevens aan binnengemeentelijke afnemers, de toegang van die afnemers tot de basisadministratie alsmede de verbanden tussen de basisadministratie en andere gegevensverzamelingen van de gemeente.
-
2 Burgemeester en wethouders regelen de verstrekking van de authentieke gegevens uit de basisadministratie aan binnengemeentelijke afnemers ingevolge het verplichte gebruik op grond van artikel 3b van de Wet gemeentelijke basisadministratie.
Artikel 2 Overige verstrekking van gegevens
-
1 Burgemeester en wethouders kunnen gegevens verstrekken in de gevallen als bedoeld in artikel 100 van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens.
-
2 Zij stellen hiervoor nadere regels.
Artikel 3 Inwerkingtreding, overgangsbepaling en citeertitel
-
1 De ‘Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens’ van 26
juni 2008, vervalt met ingang van 1 januari 2010, met dien verstande dat zij van
toepassing blijft op de belastbare feiten die zich voor die datum hebben
voorgedaan.
-
2 Deze verordening treedt in werking met ingang van de eerste dag na die van de
bekendmaking.
-
3 De datum van ingang van de heffing is 1 januari 2010.
-
4 Deze verordening wordt aangehaald als: ‘Verordening gemeentelijke
basisadministratie persoonsgegevens 2010.
Ondertekening
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl