Regeling vervallen per 30-12-2010

Verordening Gemeentelijke Basisadministratie Persoonsgegevens Enkhuizen 2009

Geldend van 24-06-2009 t/m 29-12-2010

Intitulé

Verordening Gemeentelijke Basisadministratie Persoonsgegevens Enkhuizen 2009

De raad van de gemeente Enkhuizen;gelezen het voorstel van burgemeester en wethouders d.d. 4 mei 2009, nummer: ;

Gelet op de artikelen 96 en 100 van de Wet Gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens

BESLUIT:Vast te stellen de Verordening Gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens Enkhuizen2009 (Verordening GBA)

Artikel 1

1. Burgemeester en wethouders regelen de systematische verstrekking van gegevens aanbinnengemeentelijke afnemers, de toegang van die afnemers tot de basisadministratiealsmede de verbanden tussen de basisadministratie en andere gegevensverzamelingenvan de gemeente

2. Burgemeester en wethouders regelen de verstrekking van de authentieke gegevens uit debasisadministratie aan binnengemeentelijke afnemers ingevolge het verplichte gebruik opgrond van artikel 3b van de Wet Gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens(GBA).

Artikel 2

1. Burgemeester en wethouders kunnen gegevens verstrekken in de gevallen als bedoeld in artikel 100 van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens.

2. Burgemeester en wethouders kunnen hiervoor nadere regels stellen.

Artikel 3

Deze verordening treedt in werking op de dag na publicatie.

Artikel 5

Deze verordening kan worden aangehaald als: Verordening GBA Enkhuizen 2009.

Vastgesteld in de openbare vergadering van 2 juni 2009

De griffier, De voorzitter,