Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR326488
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR326488/1
Regeling vervallen per 01-05-2016
Mandaatbesluit 'De behandeling van klaagschriften'
Geldend van 27-03-2014 t/m 30-04-2016
Intitulé
Mandaatbesluit 'De behandeling van klaagschriften'Mandaatbesluit de behandeling van klaagschriften
B urgemeester en wethouders en d e burgemeester van Gennep , ieder voor zover bevoegd ;
Overwegende dat het uit een oogpunt van doelmatigheid wenselijk om de afdoening van klachten te mandateren;
Gelet op artikel 10:3 van de Algemene wet bestuursrecht;
Gelet op afdeling 9.1.2 van de Algemene wet bestuursrecht:
gelezen het voorstel d.d. 27 januari 2014, registratienummer 2014/249;
besluiten:
De bevoegdheden, aan hen toegekend in afdeling 9.1.2. van de Algemene wet bestuursrecht (‘De behandeling van klaagschriften’) te mandateren aan:
- ·
de burgemeester met betrekking tot klachten over het college van burgemeester en wethouders, een wethouder en de gemeentesecretaris;
- ·
de locoburgemeester meet betrekking tot klachten over de burgemeester;
- ·
de gemeentesecretaris met betrekking tot klachten over een afdelingshoofd, de staf, bureau Veiligheid en het bestuurssecretariaat;
- ·
afdelingshoofden met betrekking tot klachten over hun afdeling.
Ondertekening
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl