Regeling vervallen per 01-05-2016

Mandaatbesluit 'De behandeling van klaagschriften'

Geldend van 27-03-2014 t/m 30-04-2016

Intitulé

Mandaatbesluit 'De behandeling van klaagschriften'

Mandaatbesluit de behandeling van klaagschriften

B urgemeester en wethouders en d e burgemeester van Gennep , ieder voor zover bevoegd ;

Overwegende dat het uit een oogpunt van doelmatigheid wenselijk om de afdoening van klachten te mandateren;

Gelet op artikel 10:3 van de Algemene wet bestuursrecht;

Gelet op afdeling 9.1.2 van de Algemene wet bestuursrecht:

gelezen het voorstel d.d. 27 januari 2014, registratienummer 2014/249;

besluiten:

De bevoegdheden, aan hen toegekend in afdeling 9.1.2. van de Algemene wet bestuursrecht (‘De behandeling van klaagschriften’) te mandateren aan:

  • ·

    de burgemeester met betrekking tot klachten over het college van burgemeester en wethouders, een wethouder en de gemeentesecretaris;

  • ·

    de locoburgemeester meet betrekking tot klachten over de burgemeester;

  • ·

    de gemeentesecretaris met betrekking tot klachten over een afdelingshoofd, de staf, bureau Veiligheid en het bestuurssecretariaat;

  • ·

    afdelingshoofden met betrekking tot klachten over hun afdeling.

Ondertekening

Ondertekening
Gennep, 11 maart 2014
Burgemeester en wethouders van Gennep,
De secretaris, De burgemeester,
Mw. J.M. Nijland Dhr. P.J.H.M. de Koning
De burgemeester van de gemeente Gennep,
Dhr. P.J.H.M. de Koning