Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR626055
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR626055/1
Regeling vervallen per 20-04-2022
Inkoop- en aanbestedingsbeleid gemeente Gennep
Geldend van 12-07-2019 t/m 19-04-2022 met terugwerkende kracht vanaf 01-07-2019
Intitulé
Inkoop- en aanbestedingsbeleid gemeente Gennep
De gemeenteraad van de gemeente Gennep:
gelet op het besluit van burgemeester en wethouders van Gennep d.d. 16 april 2019;
Besluit:
Vast te stellen het Integraal Handhavingsbeleid gemeente Gennep
Ondertekening
Aldus besloten in de vergadering van het college van burgemeester en wethouders van 25 juni 2019.
Burgemeester en wethouders van Gennep,
De secretaris, Mevrouw J.M. Nijland
De burgemeester, De heer P.J.H.M. de Koning
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl