Besluit van de gemeenteraad van de gemeente Gouda houdende regels omtrent arbeidsvoorwaarden (Arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Gouda)

Geldend van 07-12-2019 t/m heden

Intitulé

Besluit van de gemeenteraad van de gemeente Gouda houdende regels omtrent arbeidsvoorwaarden (Arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Gouda)

De raad van de gemeente Gouda

Gelezen het voorstel van het presidium, d.d. 8 oktober 2019

Gelet op artikelen 107e, eerste lid van de Gemeentewet en Titel III van de Ambtenarenwet;

Gelet op de raadsbesluiten tot het instellen van een werkgeverscommissie en tot het delegeren van bevoegdheden van de gemeenteraad aan de werkgeverscommissie en tot het intrekken van het delegatiebesluit bevoegdheden college;

Besluit vast te stellen:

Artikel 1

De arbeidsvoorwaardenregeling van de gemeente Gouda, laatstelijk gewijzigd d.d. 1 april 2019, over te nemen en vast te stellen ten behoeve van de griffier en de medewerkers van de griffie;

Artikel 2

Dit besluit treedt in werking op de dag volgende op zijn bekendmaking.

Artikel 3

Dit besluit wordt aangehaald als ‘Arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Gouda

Ondertekening

Aldus vastgesteld in de openbare vergadering van 6 november 2019

griffier

mr. drs. E.J. Karman-Moerman

voorzitter

M. Salet