Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR630420
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR630420/1
Besluit van de gemeenteraad van de gemeente Gouda houdende regels omtrent arbeidsvoorwaarden (Arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Gouda)
Geldend van 07-12-2019 t/m heden
Intitulé
Besluit van de gemeenteraad van de gemeente Gouda houdende regels omtrent arbeidsvoorwaarden (Arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Gouda)De raad van de gemeente Gouda
Gelezen het voorstel van het presidium, d.d. 8 oktober 2019
Gelet op artikelen 107e, eerste lid van de Gemeentewet en Titel III van de Ambtenarenwet;
Gelet op de raadsbesluiten tot het instellen van een werkgeverscommissie en tot het delegeren van bevoegdheden van de gemeenteraad aan de werkgeverscommissie en tot het intrekken van het delegatiebesluit bevoegdheden college;
Besluit vast te stellen:
Artikel 1
De arbeidsvoorwaardenregeling van de gemeente Gouda, laatstelijk gewijzigd d.d. 1 april 2019, over te nemen en vast te stellen ten behoeve van de griffier en de medewerkers van de griffie;
Artikel 2
Dit besluit treedt in werking op de dag volgende op zijn bekendmaking.
Artikel 3
Dit besluit wordt aangehaald als ‘Arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Gouda
Ondertekening
Aldus vastgesteld in de openbare vergadering van 6 november 2019
griffier
mr. drs. E.J. Karman-Moerman
voorzitter
M. Salet
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl