Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR87281
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR87281/2
Regeling vervallen per 31-12-2021
Beleidsregels opschorting begunstigingstermijnen
Geldend van 15-05-2008 t/m 30-12-2021
Intitulé
Beleidsregels opschorting begunstigingstermijnenHet college van burgemeester en wethouders van de gemeente Grave;Overwegende dat het wenselijk is om regels vast te stellen over de wijze waarop verzoeken om opschorting van de begunstigingstermijn hangende de behandeling van een ingediend bezwaar-, beroep-, of hoger beroepschrift worden behandeld;
Artikel 1
Stellen de volgende regels vast:- Indien tijdens de bezwaarfase wordt verzocht om opschorting van de begunstigingstermijn, wordt daarmee ingestemd; er hoeft geen verzoek bij de rechtbank om een voorlopige voorziening te worden ingediend. <vet>De opschorting duurt tot de dag na de bekendmaking van de beslissing op bezwaar. De opschorting heeft, ook indien het tijdstip van indienen van het verzoek aan het einde van de begunstigingstermijn is, betrekking op de volledige begunstigingstermijn. De begunstigingstermijn wordt geacht niet gelopen te hebben.</vet>- Indien tijdens de beroepsfase wordt verzocht om opschorting van de begunstigingstermijn, wordt daarmee ingestemd; er hoeft geen verzoek om een voorlopige voorziening bij de rechtbank te worden ingediend. De schorsing duurt tot de dag na de bekendmaking van de beslissing op beroep. <vet>De opschorting heeft, ook indien het tijdstip van indienen van het verzoek aan het einde van de begunstigingstermijn is, betrekking op de volledige begunstigingstermijn. De begunstigingstermijn wordt geacht niet gelopen te hebben.</vet>- Indien tijdens de hoger beroepsfase wordt verzocht om opschorting van de begunstigingstermijn, wordt daarmee niet ingestemd; er dient een verzoek om een voorlopige voorziening bij de Raad van State te worden ingediend.<vet>- Wegens bijzondere omstandigheden kunnen wij van deze beleidsregels afwijken.</vet><vet>Aldus vastgesteld op 29 april 2008.</vet>Burgemeester en wethouders van Grave,De secretaris,G.J.A.F. HubersDe burgemeester,W.J.G. Delissen-van Tongerlo
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl