Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR21451
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR21451/1
Regeling vervallen per 30-12-2010
Verordening Gemeentelijke Basisadministratie Persoonsgegevens
Geldend van 30-12-2010 t/m 29-12-2010
Intitulé
Verordening Gemeentelijke Basisadministratie PersoonsgegevensDe raad van de gemeente Gulpen-Wittem
Gezien het voorstel van burgemeester en wethouders d.d. 18-03-2008 inzake bovengenoemd onderwerp.
Gelet op op de artikelen 96 en 100 van de Wet gemeentelijke basisadministratie Persoonsgegevens
Besluit
Vast te stellen de volgende Verordening:
Verordening Gemeentelijke Basisadministratie Persoonsgegevens(Verordening GBA).
Artikel 1
-
1. Burgemeester en wethouders regelen de systematische verstrekking van gegevens aan binnengemeentelijke afnemers, de toegang van die afnemers tot de basisadministratie alsmede de verbanden tussen de basisadministratie en andere gegevensverzamelingen van de gemeente.
-
2. Burgemeester en wethouders regelen de verstrekking van de authentieke gegevens uit de basisadministratie aan binnengemeentelijke afnemers ingevolge het verplichte gebruik op grond van artikel 3b van de Wet gemeentelijke basisadministratie.
Artikel 2
-
1. Burgemeester en wethouders kunnen gegevens verstrekken in de gevallen als bedoeld in artikel 100 van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens.
-
2. Zij stellen hiervoor nadere regels.
Artikel 3
De verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens van 31 oktober 2002 wordt ingetrokken.
Artikel 4
Deze verordening treedt in werking op de dag na publicatie.
Artikel 5
Deze verordening kan worden aangehaald als: Verordening Gemeentelijke Basisadministratie Persoonsgegevens (Verordening GBA).
Aldus vastgesteld door de gemeenteraad van Gulpen-Wittem in zijn vergadering van 22 mei
2008.
De griffier, de voorzitter,
Mw. F.G.J.M. van der Walle Drs. A.R.B. van den Tillaar
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl