Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR654468
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR654468/1
Verordening beslistermijn schuldhulpverlening gemeente Halderberge
Geldend van 20-02-2021 t/m heden met terugwerkende kracht vanaf 01-01-2021
Intitulé
Verordening beslistermijn schuldhulpverlening gemeente HalderbergeDe raad van de gemeente Halderberge;
gezien het voorstel van het college van burgemeester en wethouders van 8 december 2020;
gelet op artikel 4a, derde lid, van de Wet gemeentelijke schuldhulpverlening;
B E S L U I T :
vast te stellen de Verordening beslistermijn schuldhulpverlening gemeente Halderberge.
Artikel 1. Beslistermijn schuldhulpverlening
De beschikking tot schuldhulpverlening of de afwijzing ervan, bedoeld in artikel 4a, eerste lid, van de Wet gemeentelijke schuldhulpverlening, wordt genomen binnen een termijn van acht weken na de dag waarop het eerste gesprek, bedoeld in artikel 4, eerste lid, van die wet, heeft plaatsgevonden.
Artikel 2. Inwerkingtreding en citeertitel
1. Deze verordening treedt in werking op de dag na bekendmaking.
2. De verordening werkt terug tot en met 1 januari 2021
3. Deze verordening wordt aangehaald als Verordening beslistermijn schuldhulpverlening gemeente Halderberge.
Ondertekening
Aldus vastgesteld in de vergadering van de raad van de gemeente Halderberge op 11 februari 2021,
de griffier, de voorzitter,
drs. A. Koenen drs. B.J.A. Roks
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl