Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR618055
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR618055/1
BESLUIT AANWIJZING HEFFINGSAMBTENAAR
Geldend van 01-01-2019 t/m heden
Intitulé
BESLUIT AANWIJZING HEFFINGSAMBTENAARHet college van burgemeester en wethouders van de gemeente Heerenveen;
Overwegende, dat in het kader van de samenvoeging van de afdelingen Samenleving en Werk, inkomen en maatschappelijke ondersteuning (WIMO) tot één afdeling Maatschappelijke Ontwikkeling (MO) de naam van de afdeling in het artikel 1 lid 2 sub c gewijzigd moet worden;
Gelet op artikel 2.1. van de Collectieve arbeidsvoorwaardenregeling van de gemeente, artikel 231, tweede lid, onderdeel b, van de Gemeentewet en artikel 1, tweede lid, van de Wet waardering onroerende zaken;
BESLUIT:
Artikel 1
Aan te wijzen als de gemeenteambtenaar, bedoeld in artikel 231, tweede lid, onderdeel b (heffingsambtenaar) de volgende ambtenaren:
- 1.
Voor alle gemeentelijke belastingen, voorzover geen andere ambtenaar als heffingsambtenaar is aangewezen: het afdelingshoofd Belastingen, Financiële en Juridische zaken;
- 2.
Voor leges zoals genoemd in de verschillende hoofdstukken van de bij de Legesverordening behorende Tarieventabel:
- a.
het hoofd van de afdeling Vergunningen voor de leges betrekking hebbende op het taakveld van de afdeling Vergunningen en:
- b.
het hoofd van de afdeling Publiek voor de leges betrekking hebbende op het taakveld van de afdeling Publiek.
- c.
het hoofd van de afdeling Maatschappelijke Ontwikkeling voor de leges betrekking hebbende op het taakveld van de afdeling Maatschappelijke Ontwikkeling.
- a.
Artikel 2
Te bepalen dat de bevoegdheden als heffingsambtenaar mogen worden gemandateerd aan medewerkers van de betreffende afdelingen.
Artikel 3
Dit besluit treedt in werking op 1 januari 2019.
Artikel 4
Dit besluit wordt aangehaald als “Besluit aanwijzing heffingsambtenaar’.
Ondertekening
Aldus besloten in de vergadering van het college van burgemeester en wethouders d.d. 18 december 2018.
De gemeentesecretaris,
de heer J. van Leeuwestijn
De burgemeester,
de heer T.J. van der Zwan
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl