Regeling vervallen per 05-11-2011

Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens Hellevoetsluis (Verordening GBA)

Geldend van 01-01-2000 t/m 04-11-2011

Intitulé

Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens Hellevoetsluis (Verordening GBA)

Nummer: 31-05-07/8

De raad der gemeente Hellevoetsluis;

gehoord de commissie algemene zaken en middelen;

gelet op de artikelen 96 en 100 van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens;

gelezen het voorstel van burgemeester en wethouders van 20 februari 2007, nummer: 31-05-07/8;

besluit:

vast te stellen de Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens Hellevoetsluis (Verordening GBA)

Artikel 1

  • 1. Burgemeester en wethouders regelen de systematische verstrekking van gegevens aan binnengemeentelijke afnemers, de toegang van die afnemers tot de basisadministratie alsmede de verbanden tussen de basisadministratie en andere gegevensverzamelingen van de gemeente.

  • 2. Tevens regelen burgemeester en wethouders de verstrekking van de authentieke gegevens uit de basisadministratie aan binnengemeentelijke afnemers ingevolge het verplichte gebruik op grond van artikel 3b van de Wet gemeentelijke basisadministratie.

Artikel 2

  • 1. Burgemeester en wethouders kunnen gegevens verstrekken in de gevallen bedoeld in artikel 100 van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens.

  • 2. Zij stellen hiervoor nadere regels.

Artikel 3

De verordening persoonsregistraties van 22 november 2001 wordt ingetrokken.

Artikel 4

Deze verordening treedt in werking op de dag na publicatie.

Artikel 5

Deze verordening kan worden aangehaald als: Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens Hellevoetsluis (Verordening GBA).

Ondertekening

Aldus vastgesteld in de openbare vergadering van 31 mei 2007.
De raad voornoemd,
de griffier, de voorzitter,
H.J. van der Wel. C.A. Kleijwegt.