Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR645769
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR645769/1
Besluit tot vervanging van archiefbescheiden Gemeente Hendrik-Ido-Ambacht
Geldend van 12-11-2020 t/m heden met terugwerkende kracht vanaf 16-07-2019
Intitulé
Besluit tot vervanging van archiefbescheiden Gemeente Hendrik-Ido-AmbachtNaam van de zorgdrager Burgemeester en Wethouders Gemeente Hendrik-Ido-Ambacht
Gelet op:
de regeling van de minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap van 6 december 2012 nr. WJZ/466161 (10265), tot wijziging van de Archiefregeling in verband met het stellen van nadere regels omtrent vervanging;
artikel 7 van de Archiefwet
Besluit
Vast te stellen het navolgende:
Besluit vervanging archiefbescheiden Drechtsteden lnProces
Artikel 1
- 1.
De analoge archiefbescheiden die op grond van de Selectielijst voor archiefbescheiden van gemeentelijke en intergemeentelijke organen opgemaakt of ontvangen vanaf 1 januari 2017 voor bewaring of vernietiging in aanmerking komen worden vervangen door digitale reproducties, waarna deze analoge archiefbescheiden worden vernietigd;
- 2.
De vervanging als bedoeld in het eerste lid geschiedt op de wijze zoals omschreven in het vastgestelde Handboek vervanging archiefbescheiden Drechtsteden lnProces.
Artikel 2
Dit besluit treedt in werking met ingang van de eerste dag na de dag van bekendmaking van dit besluit en werkt terug tot 16 juli 2019. Met dit besluit wordt het besluit Handboek vervanging archiefbescheiden Drechtsteden lnProces nr. 2330751 ingetrokken.
Artikel 3
Dit besluit kan worden aangehaald als: Handboek vervanging archiefbescheiden Drechtsteden lnProces.
Ondertekening
Aldus vastgesteld in de vergadering van Burgemeester en Wethouders van 26 mei 2020.
De secretaris De Burgemeester
A.J.M. Martens J. Heijkoop
Bezwaar
Als u het niet eens bent met dit besluit, kunt u binnen zes weken na de datum van inwerkingtreding ervan schriftelijk bezwaar maken bij het bestuursorgaan dat het besluit heeft genomen. U dient uw bezwaarschrift te richten aan:
Het college van Burgemeester en Wethouders van de gemeente Hendrik-Ido-Ambacht, Postbus 34, 3340 M Hendrik-Ido-Ambacht
Op grond van artikel 6:5 van de Algemene wet bestuursrecht moet het bezwaarschrift ondertekend zijn. Verder moet het ten minste bevatten: uw naam en adres, de datum, de omschrijving van het besluit waartegen u bezwaar maakt en de reden van uw bezwaar. Wilt u ook het telefoonnummer vermelden, waarop u overdag te bereiken bent?
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl