Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR338606
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR338606/1
Regeling vervallen per 01-01-2020
Arbeidsvoorwaardenregeling Griffie
Geldend van 02-10-2014 t/m 31-12-2019
Intitulé
Arbeidsvoorwaardenregeling GriffieDe raad van de gemeente Hulst.;
Gelezen het raadsvoorstel rv2014/46,
gelet op de artikelen 107e, eerste lid, van de Gemeentewet en Titel III van de Ambtenarenwet;
gelet op de raadsbesluiten rb2014/46A tot het instellen van een werkgeverscommissie en rb2014/46B tot het delegeren van bevoegdheden van de gemeenteraad aan de werkgeverscommissie en tot het intrekken van het delegatiebesluit bevoegdheden college;
Besluit vast te stellen:
Arbeidsvoorwaardenregeling Griffie
Artikel 1
De arbeidsvoorwaardenregeling van de gemeente Hulst d.d. 1 januari 2003, laatstelijk gewijzigd d.d. 28 mei 2013 over te nemen en vast te stellen ten behoeve van de griffier en de medewerkers van de griffie;
Artikel 2
Dit besluit treedt in werking de dag na bekendmaking.
Artikel 3
Dit besluit wordt aangehaald als ‘Arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Hulst’
Aldus vastgesteld in de vergadering van de Raad van de gemeente Hulst van 25 september 2014
De raadsgriffier, De raadsvoorzitter
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl