Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR120524
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR120524/1
Regeling vervallen per 02-07-2014
Arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Kampen
Geldend van 21-10-2011 t/m 01-07-2014
Intitulé
Arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente KampenDe raad van de gemeente Kampen.;
Gelezen het voorstel van het presidium van de gemeenteraad,
gelet op de artikelen 107e, eerste lid, van de Gemeentewet en Titel III van de Ambtenarenwet;
gelet op de raadsbesluiten d.d. 20 oktober 2011 tot het instellen van een werkgeverscommissie en d.d. 20 oktober 2011 tot het delegeren van bevoegdheden van de gemeenteraad aan de werkgeverscommissie en d.d. 20 oktober 2011 tot het intrekken van het delegatiebesluit bevoegdheden college;
Besluit vast te stellen:
Arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Kampen
Artikel 1
De arbeidsvoorwaardenregeling van de gemeente Kampen over te nemen en vast te stellen ten behoeve van de griffier en de medewerkers van de griffie.
Artikel 2
Dit besluit treedt in werking op 21 oktober 2011.
Artikel 3
Dit besluit wordt aangehaald als ‘Arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Kampen’
Ondertekening
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl