Regeling vervallen per 14-11-2017

Vervangingsregeling / waarneming directieteam

Geldend van 01-08-2015 t/m 13-11-2017 met terugwerkende kracht vanaf 01-01-2015

Intitulé

Vervangingsregeling / waarneming directieteam

Het directieteam van de gemeente Krimpenerwaard;

Gelet op het mandaatregister 2015, de Regeling budgethouderschap en de Organisatieverordening 2015 gemeente Krimpenerwaard

Besluit

de volgende personen (functies) in genoemde volgorde aan te wijzen als plaatsvervangend en waarnemend directielid

Functie

locatie

1e vervanger

2e vervanger

Gemeentesecretaris/algemeen directeur *

Schoonhoven

Directeur bedrijfsvoering 

Directeur Strategie en Projecten

Directeur bedrijfsvoering 

Schoonhoven

Directeur Strategie en Projecten

Gemeentesecretaris/algemeen directeur

Directeur Strategie en Projecten

Schoonhoven

Directeur bedrijfsvoering 

Gemeentesecretaris/algemeen directeur

*Op 6 januari 2015 heeft het college ingestemd met de benoeming van de Directeur bedrijfsvoering  als 1e loco-secretaris / algemeen directeur en de Directeur Strategie en Projecten als 2e loco-secretaris / algemeen directeur.

Voor de volledigheid wordt deze benoeming en de vervangingsregeling in bovenstaand schema nogmaals weergegeven.

Dit besluit kan worden aangehaald als ‘Vervangingsregeling / waarneming directieteam’ en treedt in werking met ingang van de dag na publicatie in de Gemeenschappelijke Voorziening Officiële Publicaties en heeft terugwerkende kracht tot 1 januari 2015.

Ondertekening

Vastgesteld in de vergadering van 15 juli 2015
mr. M. Plantinga
Gemeentesecretaris/algemeen directeur