Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR635848
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR635848/1
Besluit van burgemeester en wethouders van de gemeente Krimpenerwaard tot vaststelling van de Aanwijzings- en benoemingsbesluiten informatiebeheer gemeente Krimpenerwaard 2020
Geldend van 09-01-2020 t/m heden met terugwerkende kracht vanaf 01-01-2020
Intitulé
Besluit van burgemeester en wethouders van de gemeente Krimpenerwaard tot vaststelling van de Aanwijzings- en benoemingsbesluiten informatiebeheer gemeente Krimpenerwaard 2020Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Krimpenerwaard;
in de hoedanigheid van zorgdrager voor de archiefbescheiden op basis van artikel 30 van de Archiefwet 1995;
gelet op artikelen 31 en 32, derde lid, van de Archiefwet 1995 en artikel 3a van het Archiefbesluit 1995;
besluit:
- 1.
als gemeentearchivaris aan te wijzen: de streekarchivaris Midden-Holland;
- 2.
als archiefbewaarplaats aan te wijzen de archiefbewaarplaats van de gemeenschappelijk regeling Streekarchief Midden Holland (SAMH) gevestigd aan de Kleine Esch 970 te Moordrecht;
- 3.
een Strategisch Informatie Overleg in te stellen:
- a.
Het Strategisch Informatie Overleg dient om beleid en besluitvorming ten aanzien van het informatiebeheer en ten aanzien van de verwerving van informatie en archieven voor te bereiden.
- b.
Het Strategisch Informatieoverleg bestaat uit het hoofd van het organisatieonderdeel, zelfstandig belast met de documentaire informatievoorziening, de informatiemanager en de archivaris.
- c.
Aan het Strategisch Informatie Overleg wordt tevens deelgenomen door:
- -
een vertegenwoordiger van de bedrijfsprocessen (Control)
- -
een vertegenwoordiger Documentaire Informatie Voorziening (DIV)
- -
een inhoudelijk en of onafhankelijk deskundige (ad-hoc)
- -
- d.
Eerst genoemde vertegenwoordigers (lid b) kunnen incidenteel oproepen tot een overleg. Indien het door één van de vertegenwoordigers noodzakelijk wordt geacht.
- a.
- 4.
dat dit besluit in werking treedt op 1-1-2020 en wordt aangehaald als: Aanwijzings- en benoemingsbesluiten informatiebeheer gemeente Krimpenerwaard 2020.
Ondertekening
Aldus vastgesteld in de vergadering van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Krimpenerwaard dd: 17 december 2019
de secretaris,
mw. mr. M. Plantinga
de burgemeester,
mr. R.S. Cazemier
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl