Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR638452
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR638452/1
Mandaatbesluit bedrijfscontinuïteitsplan pandemie gemeente Krimpenerwaard
Geldend van 21-03-2020 t/m heden
Intitulé
Mandaatbesluit bedrijfscontinuïteitsplan pandemie gemeente KrimpenerwaardBurgemeester en wethouders van de gemeente Krimpenerwaard;
Gelet op artikel 168 Gemeentewet en afdeling 10.1.1 Algemene wet bestuursrecht;
Overwegende dat:
- -
de afwezigheid van collegeleden, in de periode van een uitbraak van een epidemie overeenkomstig artikel 1 aanhef en onder i, van de Wet publieke gezondheid en wanneer het bedrijfscontinuïteitsplan pandemie gemeente Krimpenerwaard in werking is getreden, problemen op kan opleveren voor de continuïteit van de besluitvorming;
- -
dit mandaatbesluit tevens heeft te gelden bij een epidemie als gevolg van het coronavirus.
Besluiten:
- 1.
Over te gaan tot het vaststellen van een mandaat wanneer het bedrijfscontinuïteitsplan pandemie gemeente Krimpenerwaard in werking is en wanneer er geen quorum wordt behaald om tijdens de collegevergadering besluiten te kunnen nemen op grond waarvan de aanwezige (individuele) leden van het college de bevoegdheid wordt verleend om namens en onder verantwoordelijkheid van het college besluiten te nemen.
- 2.
Het mandaatbesluit treedt één dag na publicatie in werking en zal van kracht zijn totdat het bedrijfscontinuïteitsplan pandemie gemeente Krimpenerwaard wordt ingetrokken, of zoveel eerder als het quorum is bereikt.
- 3.
Dit mandaatbesluit wordt aangehaald als mandaatbesluit bedrijfscontinuïteitsplan pandemie gemeente Krimpenerwaard.
Het college dient zo spoedig mogelijk na het behalen van het quorum nadat het bedrijfscontinuïteitsplan pandemie gemeente Krimpenerwaard uit werking is getreden op de hoogte te worden gesteld van de besluiten die krachtens dit mandaat zijn genomen.
Ondertekening
Aldus vastgesteld door burgemeester en wethouders van de gemeente Krimpenerwaard d.d. 17 maart 2020.
de secretaris (wnd),
J. Hennip
de burgemeester,
mr. R.S. Cazemier
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl