Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR60012
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR60012/1
Regeling vervallen per 01-01-2019
Richtlijnen attenties personeel bestuursdienst
Geldend van 01-07-2005 t/m 31-12-2018
Intitulé
Richtlijnen attenties personeel bestuursdienstHet college van burgemeester en wethouders van de gemeente Leek;
B E S L U I T :
vast te stellen de Richtlijnen attenties personeel bestuursdienst.
Artikel 12,5 jarig dienstverband bij de gemeente Leek:
Er wordt een boeket bloemen aangeboden t.w.v. € 15,00
Artikel 25 of 40 jarig dienstverband/Einde dienstverband bit pensionering of FPU/Ontslag op eigen verzoek;
De werkgever (Gemeente Leek) biedt een receptie aan of er kan gekozen worden voor een etentje met de eigen afdeling (uitzonderingen hierop zijn niet mogelijk) bij:
- -
25 en 40 jarig dienstverband bij de gemeente Leek
- -
einde dienstverband in verband met pensionering of FPU
- -
ontslag op eigen verzoek, bij een dienstverband van minimaal 5 jaarbij de gemeente Leek
Bij een receptie bepaalt de werkgever in overleg met de werknemer de locatie en wordt de vorm (drankje/hapje) bepaald, waarvoor een normbedrag staat, alsmede het karakter (formeel, informeel).
Bij einde dienstverband in verband met pensionering of FPU is de lijst met genodigden (extern) afhankelijk van het netwerkpatroon van de vertrekkende werknemer.
Bij een etentje met de eigen afdeling wordt alles door de werknemer zelf geregeld, na overleg met P&O, en kan er op declaratiebasis een bedrag van maximaal € 35,00 per persoon worden gedeclareerd.
Bij einde dienstverband i.v.m. pensionering of FPU wordt door het gemeentebestuur tevens een bijdrage geleverd van € 5,00 per overheidsdienstjaar aan het aan te bieden cadeau.
In al deze gevallen wordt tevens een boeket bloemen aangeboden t.w.v. € 15,00 namens het college.
Bij ontslag op eigen verzoek binnen de periode van 5 jaar wordt alleen een boeket bloemen overhandigd.
Artikel Ingehuurd tijdelijk personeel en stagiaires
Bij vertrek wordt een boeket bloemen tw.v. € 15,00 aangeboden. De signalering richting P&O berust bij het verantwoordelijk management.
Artikel Indiensttreding
Bij indiensttreding zal op de eerste werkdag aan de nieuwe medewerk(st)er een boeket bloemen worden aangeboden t.w.v. € 15,00.
Artikel Huwelijk medewerk(st)er
Bij het huwelijk van een medewerk(st)er wordt een boeket bloemen t.w.v. € 15,00 aangeboden, indien officieel aan het gemeentebestuur (door middel van een trouwkaart) hiervan melding wordt gemaakt. Het college van B&W vaardigt in ieder geval een lid uit zijn midden af naar de receptie en/of het feest. Bij het vieren van een 25-jarig of 40-jarig huwelijksfeest worden dezelfde richtlijnen gehanteerd.
Artikel Geboorte kind medewerk(st)er
Bij de geboorte van een kind van een medewerk(st)er worden namens het college een felicitatiebrief en een boekje aangeboden.
Artikel Langdurige ziekte medewerk(st)er
Medewerk(st)ers krijgen na vier weken ziekte een fruitmand aangeboden t.w.v. € 15,00 namens het gemeentebestuur. Deze fruitmand wordt bezorgd door het verantwoordelijk management. Na een ziekenhuisopname wordt bij thuiskomst een boeket bloemen t.w.v. € 15,00 bezorgd.
Artikel Overlijden (oud)medewer(st)er
Indien de gemeente van de nabestaanden een rouwkaart ontvangt wordt namens het "Bestuur en personeel van de gemeente Leek"een rouwadvertentie geplaatst in het Dagblad van het Noorden en/of de Midweek. Indien gewenst kan de betrokken afdeling nog een aparte rouwadvertentie laten plaatsen. De tekst van deze advertentie wordt in overleg met P&O opgesteld. Bij de rouwplechtigheid is in ieder geval een lid van het college en het betrokken management aanwezig. Bij het overlijden van een medewerk(st)er in actieve dienst wordt namens het bestuur en het personeel een grafstuk/tak verzorgd.
Artikel Bijzondere gevallen
- -
In bijzondere gevallen kan door het gemeentebestuur van de hier geformuleerde richtlijnen afgeweken worden.
- -
De uitvoering van bovenstaande richtlijnen is ondergebracht bij P&O.
Ondertekening
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl