Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR651005
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR651005/1
Nadere regels betreffende indeling en uitgifte van graven en asbezorging algemene begraafplaats Parkweg 2021
Geldend van 01-01-2021 t/m heden
Intitulé
Nadere regels betreffende indeling en uitgifte van graven en asbezorging algemene begraafplaats Parkweg 2021het college van Burgemeester en wethouders van Leidschendam-Voorburg;
gelet op de artikelen 12, 13 en 15 van de Beheersverordening gemeentelijke begraafplaatsen Leidschendam-Voorburg 2021;
Besluit:
Vast te stellen de “Nadere regels betreffende indeling en uitgifte van graven en asbezorging algemene begraafplaats Parkweg 2021”:
Artikel 1 Indeling en uitgifte
In de onderstaande tabel zijn de regels vastgelegd ten aanzien van:
- •
keuzegraven;
- •
het aantal stoffelijke overschotten of asbestemmingen per graf. Asbestemmingen zijn asbussen (met of zonder urnen) of asverstrooiingen op of in de particuliere graven;
- •
de oppervlaktematen van graven;
- •
de uitgifteduur van graven
Soort graf/ categorie |
Afmeting graf (aan de oppervlakte gemeten) |
Hoeveelheid stoffelijke overschotten/urnen/ asbussen/verstrooiingen per graf (maximaal) |
Termijn uitgifte |
Verlenging termijn uitgifte |
Keuzegraven |
2.00 m x 1.00 m |
Per laag één stoffelijk overschot of drie asbussen of drie verstrooiingen * |
20 jaar vanaf datum reservering |
Keuze- mogelijkheid: 5, 10 of 20 jaar |
* Bovengronds geplaatste urnen, als onderdeel van de grafbedekking, tellen mee in de grafbezetting.
Artikel 2 Slotbepaling
- 1.
Deze nadere regels treden in werking op 1 januari 2021. Zij kunnen worden aangehaald als “Nadere regels betreffende indeling en uitgifte van graven en asbezorging algemene begraafplaats Parkweg 2021”.
- 2.
Op de datum bedoeld in het eerste lid vervallen de “Nadere regels betreffende indeling en uitgifte van graven en asbezorging algemene begraafplaats Parkweg” zoals vastgesteld door het college van burgemeester en wethouders op 5 januari 2010.
Ondertekening
Aldus vastgesteld in de vergadering van het college van burgemeester en wethouders van
15 december 2020
A. van Mazijk, K. Tigelaar
Secretaris, burgemeester
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl