Regeling vervallen per 01-04-2021

Besluit ondermandaat teamleider team Burgerzaken– medewerkers team Burgerzaken

Geldend van 17-02-2021 t/m 31-03-2021

Intitulé

Besluit ondermandaat teamleider team Burgerzaken– medewerkers team Burgerzaken

De teamleider van het team Burgerzaken van de afdeling Dienstverlening,

overwegende dat het doelmatig is dat de teamleider van het team Burgerzaken van de afdeling Dienstverlening gebruik maakt van ondermandaat bij de uitoefening van de aan hem gemandateerde bevoegdheden;

gelet op het Mandaat-, volmacht- en machtigingsbesluit gemeente Leudal, het besluit van de gemeentesecretaris/algemeen directeur dd. 24 april 2018 waarbij ondermandaat wordt verleend aan de afdelingshoofden, het besluit van het afdelingshoofd Dienstverlening d.d. 20 januari 2021 waarbij ondermandaat wordt verleend aan de teamleider Burgerzaken, de Budgethoudersregeling gemeente Leudal 2017 en het organogram van de organisatiestructuur 2021 en de daarbij behorende indeling van medewerkers over de diverse afdelingen en teams;

B E S L U I T :

Artikel 1 Ondermandaat

  • 1 De teamleider Burgerzaken wijst op grond van artikel 3 van het Mandaat- volmacht- en machtigingsbesluit gemeente Leudal de medewerkers van het team Burgerzaken aan als degenen die binnen de grenzen van de aan hen opgedragen taken het ondermandaat kunnen uitoefenen.

  • 2 De in het eerste lid bedoelde functionarissen oefenen het ondermandaat uit met inachtneming van artikel 7 van het Mandaat-, volmacht- en machtigingsbesluit gemeente Leudal en met de Budgethoudersregeling gemeente Leudal 2017.

  • 3 Onder het in het eerste lid genoemde ondermandaat, wordt tevens machtiging en volmacht verstaan.

  • 4 De teamleider van de afdeling Burgerzaken kan ten aanzien van de uitoefening van dit ondermandaat nadere instructies geven.

Artikel 2 Verantwoording/inlichtingen

De medewerkers van het team Burgerzaken leggen verantwoording af over de uitvoering van de hen opgelegde taken en het gebruik van de verleende bevoegdheden en verschaffen inlichtingen over de uitvoering van de bevoegdheid met inachtneming van het bepaalde in artikel 10 van het Mandaat-, volmacht- en machtigingsbesluit gemeente Leudal.

Artikel 3 Ondertekening

De ondertekening van uitgaande stukken zal luiden als volgt:

Burgemeester en wethouders van Leudal,

Namens dezen,

Gevolgd door de handtekening van de ondergemandateerde,

de naam van deze ondergemandateerde en

de functienaam van de ondergemandateerde.

Of

De burgemeester van Leudal,

Namens deze,

Gevolgd door de handtekening van de ondergemandateerde,

de naam van deze ondergemandateerde en

de functienaam van de ondergemandateerde.

Artikel 4 Schakelbepaling

Voor zover niet anders bepaald zijn de bepalingen van het Mandaat-, volmacht- en machtigingsbesluit gemeente Leudal en de Budgethoudersregeling gemeente Leudal 2017 van overeenkomstige toepassing.

Artikel 5 Inwerkingtreding

Dit besluit treedt in werking met ingang van de dag na bekendmaking.

Ondertekening

Heythuysen, 10 februari 2021

A.P.G.J. Janssen - Hofmans

Teamleider Burgerzaken

Voor akkoord

mr. drs. J.J. Th.L. Geraedts

De gemeensecretaris/algemeen directeur van de gemeente Leudal