Regeling vervallen per 25-12-2021

Besluit van het college van burgemeester van wethouders van de gemeente Nissewaard houdende regels omtrent toezichthouders Aanwijzingsbesluit toezichthouders BRP 2019

Geldend van 24-05-2019 t/m 24-12-2021

Intitulé

Besluit van het college van burgemeester van wethouders van de gemeente Nissewaard houdende regels omtrent toezichthouders Aanwijzingsbesluit toezichthouders BRP 2019

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Nissewaard;

gelet op artikel 4.2 van de Wet basisregistratie personen en afdeling 5.2 van de Algemene wet bestuursrecht;

besluit vast te stellen:

het Aanwijzingsbesluit toezichthouders BRP 2019.

Artikel 1 Aanwijzing toezichthouders BRP

De volgende medewerkers worden aangewezen als toezichthouder op de naleving van de verplichtingen van de burger ingevolge hoofdstuk 2, afdeling 1, paragraaf 5 van de Wet BRP, de:

  • 1.

    Medewerker Burgerzaken;

  • 2.

    Senior medewerker Burgerzaken;

  • 3.

    Kwaliteitsmedewerker;

  • 4.

    Medewerker APV;

  • 5.

    BRP beheerder Burgerzaken;

  • 6.

    Sociaal rechercheur;

  • 7.

    Fraudepreventiemedewerker.

Artikel 2 Intrekking oud besluit

Het Aanwijzingsbesluit toezichthouders BRP van 20 september 2016 wordt ingetrokken.

Artikel 3 Inwerkingtreding

Dit besluit treedt in werking op de dag na bekendmaking.

Artikel 4 Citeertitel

Dit besluit wordt aangehaald als: Aanwijzingsbesluit toezichthouders BRP 2019.

Ondertekening

Aldus vastgesteld in vergadering van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Nissewaard van 19 februari 2019.

De secretaris,

M.L.M. Weerts

De burgemeester (loco),

M. Hamerslag