Aanwijzing van beheerfunctionarissen door de informatiebeheerder

Geldend van 02-08-2018 t/m heden

Intitulé

Aanwijzing van beheerfunctionarissen door de informatiebeheerder

Op grond van artikel 2 van de Regeling beheer en toezicht basisregistratie personen gemeente Oldambt 2016 wijst de informatiebeheerder de navolgende beheerfunctionarissen aan:

Gegevensbeheer

Als gegevensbeheerder BRP is aangewezen: medewerker Publiek I, team Informatie, cluster Dienstverlening.

Zijn/haar plaatsvervanger is: medewerker Publiek I, team Informatie, cluster Dienstverlening.

Applicatiebeheer

Als applicatiebeheerder BRP is aangewezen: medewerker Publiek I, team Informatie, cluster Dienstverlening.

Zijn/haar plaatsvervanger is: medewerker Publiek I, team Informatie, cluster Dienstverlening.

Naast de gegevensbeheerder zijn tevens belast met het berichtenverkeer:

de medewerkers Publiek I, team KCC, cluster Dienstverlening.

Gegevensverwerking

Als gegevensverwerkers worden alle medewerkers van het team Klant Contact Centrum en de medewerkers van team Informatie die belast zijn met taken op het gebied van de BRP van cluster Dienstverlening aangewezen.

Afnemen verklaringen artikel 2.8, lid 2 van de wet

De bevoegdheid tot het namens het college van burgemeester en wethouders afnemen van de in artikel 2.8, lid 2, onder sub e, van de wet bedoelde verklaring wordt toegekend aan:

  • 1.

    Medewerker Publiek I, team KCC, cluster Dienstverlening;

  • 2.

    Medewerker Publiek I, team Informatie, cluster Dienstverlening.

Ondertekening

Winschoten, 2 augustus 2018

Informatiebeheerder,

de heer G. Heiminge