Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR470409
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR470409/4
Regeling vervallen per 01-01-2020
Mandateringsbesluit onbezoldigd invorderingsambtenaar
Geldend van 13-11-2018 t/m 31-12-2019
Intitulé
Mandateringsbesluit onbezoldigd invorderingsambtenaarMandateringsbesluit onbezoldigd invorderingsambtenaar
Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Oldebroek gelet op artikel 231 van de gemeentewet en artikel 1:2 van de CAR-UWO besluit:
- I.
Alle eerder genomen mandateringsbesluiten als onbezoldigd ambtenaar in te trekken.
II. Met ingang van:13 november 2018 onderstaande personen (zijnde medewerkers van Flanderijn Invordering B.V.) aan te stellen als onbezoldigd ambtenaar van de gemeente Oldebroek en hen mandaat te verlenen op grond van artikel 231, lid 2, letter C van de gemeentewet, ieder voor zover het hun bevoegdheid betreft de heffing en/of invordering van de gemeentelijke belastingen uit te voeren.
Dit besluit is van toepassing op hieronder genoemde werknemers in dienst van Flanderijn Invordering B.V. die namens de gemeente invorderingswerkzaamheden verrichten;
(namen van de werknemers zijn bekend bij de gemeente).
Domicilie kiezende op het gemeentehuis, gevestigd te Oldebroek, Raadhuisplein 1.
Oldebroek, 13 november 2018
de burgemeester de secretaris de ambtenaar belast
met de invordering
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl