Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR635430
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR635430/1
Regeling vervallen per 01-01-2021
MANDAATBESLUIT HEFFINGS-/INVORDERINGS-/WOZ-AMBTENAAR
Geldend van 01-01-2020 t/m 31-12-2020
Intitulé
MANDAATBESLUIT HEFFINGS-/INVORDERINGS-/WOZ-AMBTENAARNr. 1033255
MANDAATBESLUIT HEFFINGS-/INVORDERINGS-/WOZ-AMBTENAAR
De op 3 december 2019 door burgemeester en wethouders van Oldebroek aangewezen gemeenteambtenaar, bedoeld in artikel 231, tweede lid, onderdeel b van de Gemeentewet en artikel 1, tweede lid van de Wet waardering onroerende zaken en de op 3 december 2019 door burgemeester en wethouders van Oldebroek aangewezen gemeenteambtenaar, bedoeld in artikel 231, tweede lid, onderdeel c van de Gemeentewet;
gelet op het bepaalde in de artikelen 10:1 e.v. van de Algemene wet bestuursrecht;
B E S L U I T E N, ieder voor de onderdelen waarvoor zij bevoegd zijn:
1. de medewerkers beleidsuitvoering C van Belastingen van het team Bedrijfsvoering te mandateren om namens hem op te treden voor de heffing van de gemeentelijke belastingen, met uitzondering van het beslissen op bezwaren tegen de heffing van de gemeentelijke belastingen;
2. de medewerkers beleidsuitvoering B van Belastingen van het team Bedrijfsvoering te mandateren om namens hem op te treden voor de uitvoering van de Wet waardering onroerende zaken, met uitzondering van het beslissen op bezwaren tegen de vaststelling van de waarde;
3. de medewerkers beleidsuitvoering B en administratie A van Financiën van de eenheid Bedrijfsvoering en de medewerkers beleidsuitvoering B, C en D van het KCC van de eenheid Dienstverlening te mandateren om namens hem op te treden voor de heffing van leges voor door of namens het gemeentebestuur verstrekte diensten, genoemd in titel 1 en 3 van de tarieventabel bij de 'Legesverordening' van de gemeente Oldebroek. Van het mandaat genoemd onder punt 3 is uitgezonderd de bevoegdheid tot het beslissen op bezwaren tegen de heffing van leges;
4. de medewerkers beleidsuitvoering C van het KCC van de eenheid Dienstverlening te mandateren om namens hem op te treden voor de heffing van leges Omgevingsvergunning, genoemd in titel 2 van de tarieventabel bij de 'Legesverordening' van de gemeente Oldebroek. Van het mandaat genoemd onder punt 4 is uitgezonderd de bevoegdheid tot het beslissen op bezwaren tegen de heffing van leges Omgevingsvergunning;
5. de medewerker beleidsuitvoering C van het team KCC van de eenheid Dienstverlening te mandateren om namens hem op te treden voor de heffing van rechten gemeentelijke begraafplaatsen, genoemd in hoofdstuk 4 van de tarieventabel bij de 'Verordening rechten gemeentelijke begraafplaatsen' van de gemeente Oldebroek. Van het mandaat genoemd onder punt 5 is uitgezonderd de bevoegdheid tot het beslissen op bezwaren tegen de heffing van rechten gemeentelijke begraafplaatsen en het nemen van vervolgingsmaatregelen;
6. de medewerkers beleidsuitvoering B en administratie A van Financiën van de eenheid Bedrijfsvoering, beleidsuitvoering C van Belastingen van het team Bedrijfsvoering en de medewerkers beleidsuitvoering B, C en D van het KCC van de eenheid Dienstverlening te mandateren om namens hem op te treden voor de invordering van de gemeentelijke belastingen. Van het mandaat is uitgezonderd de bevoegdheid tot het beslissen op bezwaren tegen in mandaat door hem- of haarzelf genomen besluiten.
7. Ondermandaat van de onder de punten 1 tot en met 6 genoemde bevoegdheden is niet mogelijk.
Dit besluit treedt in werking op 1 januari 2020. Het mandaatbesluit heffings-/invorderings-/WOZ-ambtenaar van 14 augustus 2017 komt hiermee te vervallen.
Ondertekening
Oldebroek, 19 december 2019.
De heffings- en WOZ-ambtenaar, De invorderingsambtenaar,
J.E. Dokter. A. van Bruchem.
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl