Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR326170
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR326170/1
Regeling vervallen per 21-01-2016
Besluit ondermandaat Informatisering en Automatisering
Geldend van 15-03-2014 t/m 20-01-2016
Intitulé
Besluit ondermandaat Informatisering en AutomatiseringDe teammanager Informatisering en Automatisering;
Overwegende dat:
het gewenst is de bevoegdheden die verband houden met de taakvelden van Informatisering en Automatisering te leggen bij de medewerkers die belast zijn met de voorbereiding en uitvoering van besluiten;
gelet op de Mandaatregeling Peel en Maas;
Besluit:
Artikel 1
De aan de teammanager Informatisering en Automatisering gemandateerde bevoegdheden, overeenkomstig het bij dit besluit behorende en als zodanig gewaarmerkte overzicht te mandateren aan de daarin vermelde medewerkers (functies).
Artikel 2
Op dit besluit zijn van overeenkomstige toepassing de mandaatregeling Peel en Maas, het daarbij behorende mandaatbesluit (mandaatregister) en afdeling 10.1.1 van de Algemene wet bestuursrecht.
Artikel 3
Met dit besluit wordt het eerdere besluit ondermandaat Informatisering en Automatisering van 24-8-2010 ingetrokken.
Artikel 4
Dit besluit treedt in werking op de dag na die waarop het bekend is gemaakt.
Artikel 5
De ondermandaatlijst wordt toegevoegd aan het gemeentelijk mandaatregister
Ondertekening
Bijlage Ondermandaatlijst
Bevoegdheid |
bevoegd bestuursorgaan |
Ondermandaat aan |
Opmerkingen |
Het beslissen op aanvragen inzake huisnummering en straatnaamgeving (adresbeschikkingen)
|
College |
1. Informatie-beheerder gemeentelijke basis-registraties en Geo-informatie 2. BAG beheerder 3. Applicatie-beheerder gemeentelijke basis-registraties |
|
Uitvoering Wet Basisregistraties Adressen en Gebouwen
|
College |
1. Informatie-beheerder gemeentelijke basis-registraties en Geo-informatie 2. BAG beheerder 3. Applicatie-beheerder gemeentelijke basis-registraties |
|
Zorg houden voor gemeentelijk beperkingenregister en gemeentelijke beperkingenregistratie
|
College |
1. Informatie-beheerder gemeentelijke basis-registraties en Geo-informatie 2. BAG beheerder 3. Applicatie-beheerder gemeentelijke basis-registraties |
|
Het aangaan van overeenkomsten en ondertekenen van overeenkomsten met particuliere instellingen en personen ten einde archieven en collecties van deze instellingen en personen in de gemeentelijke archiefbewaarplaats in bruikleen of eigendom op te nemen en te beheren. |
College en burgemeester |
Archivaris |
Met in achtneming van het inkoop- en aanbestedings-beleid en de producthouders-regeling |
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl