Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR83355
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR83355/1
Regeling vervallen per 12-06-2014
Besluit ondermandaat Klant ContactCentrum
Geldend van 08-06-2010 t/m 11-06-2014
Intitulé
Besluit ondermandaat Klant ContactCentrumArtikel 1
BESLUIT ONDERMANDAAT
De teammanager Klant Contact Centrum;
Overwegende, dat het gewenst is de bevoegdheden die verband houden met de taakvelden van de
Afdeling/het team te leggen bij de medewerkers die belast zijn met de voorbereiding en uitvoering van besluiten;
gelet op de Mandaatregeling Peel en Maas;
besluit:
- 1.
De aan de teammanager Klant Contact Centrum gemandateerde bevoegdheden, overeenkomstig het bij dit besluit behorende en als zodanig gewaarmerkte overzicht te mandateren aan de daarin vermelde medewerkers (functies).
- 2.
Op dit besluit zijn van overeenkomstige toepassing de mandaatregeling Peel en Maas, het daarbij behorende mandaatbesluit (mandaatregister) en afdeling 10.1.1 van de Algemene wet bestuursrecht.
- 3.
Dit besluit treedt in werking op de dag na die waarop het bekend is gemaakt.
- 4.
De ondermandaatlijst wordt toegevoegd aan het gemeentelijk mandaatregister, Panningen, 7 juni 2010
Teammanager Klant Contact Centrum.
Nicole Teluij
Behorende bij ondermandaat besluit d.d. 7 juni 2010 1
van de teammanager Klant Contact Centrum
Bevoegdheid |
Bevoegd bestuursorgaan |
Ondermandaat aan |
Wettelijke grondslag |
Opm. |
Besluiten/handelingen ter uitvoering van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens |
College |
· Coördinator Burgerzaken· Kwaliteitsmedewerkers GBA· Medewerkers bevolking en burgerlijke stand· Medewerkers frontoffice Burgerzaken |
Wet GBA |
Rapportage |
Beslissingen inzake optieverleningen als bedoeld in de Rijkswet op het Nederlanderschap 2003 |
Burgemeester |
· Coördinator Burgerzaken· Kwaliteitsmedewerkers GBA |
Rijkswet |
|
Benoeming tijdelijk onbezoldigd buitengewoon ambtenaar van de burgerlijke stand voor het eenmalig voltrekken van een huwelijk of vestigen van een partnerschapsrelatie |
College |
· Coördinator Burgerzaken· Medewerkers bevolking en burgerlijke stand |
1:16, lid 2 BW |
|
Besluiten op aanvragen reisdocumenten incl. bijschrijven kinderen, weigeren en vervallen verklaren reisdocumenten |
Burgemeester |
· Coördinator Burgerzaken· Medewerkers frontoffice BurgerzakenWeigeren en vervallen verklaren:· Coördinator Burgerzaken· Medewerkers bevolking en burgerlijke stand |
Art. 26, 40, 44 en 57 Paspoortwet en PUN |
Bij weigeren en vervallen verklaren: rapportage |
Verantwoording afleggen aan Ministerie van binnenlandse zaken over de financiële afwikkeling van reisdocumenten |
College |
· Coördinator Burgerzaken· Medewerkers bevolking en burgerlijke stand |
Art. 2 Paspoortwet en het besluit Paspoortgelden |
|
In ontvangst nemen aanvraag, verstrekking en uitreiking rijbewijs |
Burgemeester |
· Medewerkers frontoffice Burgerzaken· Medewerkers bevolking en burgerlijke stand |
Artikel 116 Wegenverkeerswet |
|
Afgifte van een laissez passer voor lijken |
Burgemeester |
Coördinator Burgerzaken· Medewerkers bevolking en burgerlijke stand |
Art. 11 Besluit op de lijkbezorging |
|
Beslissen op verzoek om uitstel begraven/cremeren |
Burgemeester |
· Coördinator Burgerzaken· Medewerkers bevolking en burgerlijke stand |
Art. 17 Wet op de Lijkbezorging |
|
Uitvoering Kieswet |
College en burgemeester |
· Coördinator Burgerzaken· Medewerkers bevolking en burgerlijke stand· Medewerkers frontoffice Burgerzaken |
Kieswet |
|
Aanwijzing bijzondere en vrije trouwlocaties |
College |
· Coördinator Burgerzaken· Medewerkers bevolking en burgerlijke stand |
|
Rapportage |
Legalisatie van handtekeningen |
Burgemeester |
· Coördinator Burgerzaken· Medewerkers bevolking en burgerlijke stand· Medewerkers frontoffice Burgerzaken |
|
|
Teammanager Klant Contact Centrum
Nicole Teluij
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl