Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR621352
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR621352/1
Regeling vervallen per 25-12-2020
Delegatie van bevoegdheden Wet basisregistratie adressen en gebouwen aan het college
Geldend van 14-02-2019 t/m 24-12-2020 met terugwerkende kracht vanaf 28-07-2018
Intitulé
Delegatie van bevoegdheden Wet basisregistratie adressen en gebouwen aan het collegeDe raad van de gemeente Purmerend,
gelezen het voorstel van burgemeester en wethouders d.d. 11 december 2018,
gelet op artikel 6 van de Wet basisregistratie adressen en gebouwen en artikel 156 van de Gemeentewet,
B E S L U I T:
I
De volgende bevoegdheden uit artikel 6 van de Wet basisregistratie adressen en gebouwen te delegeren aan het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Purmerend:
- -
het vaststellen van de openbare ruimten;
- -
en toekennen van nummeraanduidingen aan de op het grondgebied van de gemeente gelegen verblijfsobjecten, standplaatsen en ligplaatsen;
- -
het vaststellen van standplaatsen en ligplaatsen vast;
- -
het vaststellen van de afbakening van panden, verblijfsobjecten, standplaatsen en ligplaatsen.
II
Dit besluit treedt in werking op de dag na die waarop het is bekendgemaakt en werkt terug tot en met 28 juli 2018.
Ondertekening
Aldus vastgesteld in de openbare vergadering d.d. 31 januari 2019
R.J.C. van der Laan
de voorzitter,
D. Bijl
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl