Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR392885
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR392885/1
Mandaatbesluit Legesverordening en Parkeerbelastingen (Vergunningen) Schiedam 2016
Geldend van 14-01-2016 t/m heden met terugwerkende kracht vanaf 01-01-2016
Intitulé
Mandaatbesluit Legesverordening en Parkeerbelastingen (Vergunningen) Schiedam 2016De teammanager/teamleider Administratie Bedrijfsvoering van de gemeente Schiedam;
Gelet op het aanwijzingsbesluit van het college van burgemeester en wethouders van 1 december 2015;
Gelet op afdeling 10.1.1 van de Algemene wet bestuursrecht;
B e s l u i t :
De medewerkers van het Klant Contact Centrum (KCC) te mandateren om namens hem op te treden in de volgende situaties:
- •
Verzenden / uitreiken gedagtekende schriftelijke kennisgeving t/m invordering in eerste aanleg mits het de navolgende hoofdstukken uit de Tarieventabel behorende bij de geldende Legesverordening betreft:
Titel 1
- -
Burgerlijke stand (hoofdstuk 1)
- -
Reisdocumenten (hoofdstuk 2)
- -
Rijbewijzen (hoofdstuk 3)
- -
verstrekkingen uit GBA (hoofdstuk 4)
- -
verstrekkingen uit het Kiezersregister (hoofdstuk 5)
- -
Overige publiekszaken (hoofdstuk 7)
- -
- •
Heffen t/m de invordering in eerste aanleg mits het een verleende vergunning voor het parkeren van een motorvoertuig behorende bij de geldende Verordening op de heffing en invordering van Parkeerbelastingen betreft:
Van de mandatering is geen ondermandaat mogelijk.
Dit besluit treedt in werking met ingang van de eerste dag na die van de bekendmaking ervan, werkt terug tot 1 januari 2016 en vervangt het mandaatbesluit per 1 januari 2013.
Ondertekening
Tegen dit besluit kan een belanghebbende binnen zes weken na de dag van bekendmaking van dit besluit een gemotiveerd bezwaarschrift indienen bij het college van burgemeester en wethouders, Postbus 1501, 3111 EA Schiedam.
De belanghebbende kan het bezwaarschrift ook door een gemachtigde laten indienen. Voeg dan een machtiging bij het bezwaarschrift.
Zorg ervoor dat het bezwaarschrift in elk geval de volgende gegevens bevat:
- -
de naam en het adres van de belanghebbende;
- -
de dagtekening;
- -
een kopie van het besluit;
- -
de gronden van het bezwaar;
de handtekening van de belanghebbende of de handtekening van de gemachtigde.
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl