Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR180071
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR180071/1
Regeling vervallen per 04-04-2013
Submandaatbesluit administratief medewerker Parkeervergunning
Geldend van 07-06-2012 t/m 03-04-2013
Intitulé
SubmandaatbesluitSubmandaatbesluit
Het hoofd van de afdeling Dienstverlening, J.A.M. Heesen
Gelet op het Mandaat-, volmacht- en machtigingsbesluit gemeente Sittard-Geleen 2007 en de Eerste wijziging van het Mandaat-, volmacht- en machtigingsbesluit gemeente Sittard-Geleen 2007 (hierna: Mandaatbesluit;
Overwegende dat het doelmatig en doeltreffend is dat het hoofd van de afdeling Dienstverlening gebruik maakt van ondermandaat bij de uitoefening van de aan hem gemandateerde bevoegdheden;
BESLUIT:
Artikel 1. Ondermandaat
-
1. De administratief medewerker Parkeervergunningen heeft mandaat ten aanzien van het nemen van besluiten als bedoeld in artikel 1 van het Mandaatbesluit en het afdoen van daarmee verband houdende stukken betreffende de volgende aangelegenheden
Parkeren
- ·
beslissen op een aanvraag om een vergunning of abonnement als bedoeld in de vigerende Parkeerverordening;
- ·
intrekken of wijzigen van een vergunning of abonnement als bedoeld in de vigerende Parkeerverordening;
tenzij bij wet anders is bepaald of de aard van die bevoegdheid zich in een specifiek geval daartegen verzet.
- ·
-
2. Het afdelingshoofd kan ten aanzien van de uitoefening van het mandaat nadere richtlijnen geven.
Artikel 2. Ondertekening
De ondertekening van uitgaande stukken zal luiden als volgt:
“Burgemeester en wethouders van Sittard-Geleen”,
“namens dezen,”
gevolgd door de functienaam van de(onder)gemandateerde,
de handtekening van deze (onder)gemandateerde,
en onder vermelding van naam van deze (onder)gemandateerde.
Artikel 3. Verantwoording
De ondergemandateerde functionaris legt (vooraf en/of achteraf) verantwoording af over de uitvoering van de aan hem opgelegde taken en het gebruik van verleende bevoegdheden op de navolgende wijze:
- ·
Regulier overleg tussen afdelingshoofd en Manager Parkeren
- ·
Ad hoc overleg tussen afdelingshoofd en Manager Parkeren (bij spoedeisende zaken)
Artikel 4. Intrekking
Op het tijdstip van inwerkingtreding van dit besluit wordt het eerder (06-04-2009) vastgestelde submandaat tussen het afdelingshoofd Dienstverlening en administratief medewerker vergunningen ingetrokken.
Artikel 5. Bekendmaking en inwerkingtreding
-
1. Dit besluit treedt in werking met ingang de dag na de dag van bekendmaking.
-
2. Bekendmaking vindt plaats door publicatie in “De Trompetter”, op het intranet en de internetsite van de gemeente Sittard-Geleen.
Ondertekening
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl