Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR226672
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR226672/1
Regeling vervallen per 21-03-2013
Vervangingsbesluit afdeling Dienstverlening 2012
Geldend van 18-10-2012 t/m 20-03-2013
Intitulé
Vervangingsbesluit Dienstverlening 2012Gemeente Sittard-Geleen
Afdeling Dienstverlening
Vervangingsbesluit
Het hoofd van de afdeling Dienstverlening, A.J.S. Daemen
Gelet op het Organisatiebesluit (‘Vervanging’) van de gemeente Sittard-Geleen,
BESLUIT:
Artikel 1. Vervanging bij afwezigheid/ontstentenis
In geval van afwezigheid of ontstentenis van het afdelingshoofd Dienstverlening, wordt deze door de Teamleider Frontoffices, de Teamleider Kwaliteit, Beleid en Beheer, de Teamleider Vergunningen, de Teamleider Handhaving dan wel door de Teamleider Belastingen in genoemde volgorde vervangen.
Artikel 2. Ondertekening (plv)
De ondertekening van uitgaande stukken zal luiden als volgt:
“Burgemeester en wethouders van Sittard-Geleen”, respectievelijk “De Burgemeester van Sittard-Geleen”,
“namens deze(n),”
gevolgd door de functienaam plv van de(onder)gemandateerde,
de handtekening van deze (onder)gemandateerde,
en onder vermelding van naam van deze (onder)gemandateerde.
Artikel 3. Verantwoording
De in artikel 1 aangewezen teamleiders van de afdeling Dienstverlening leggen (vooraf en/of achteraf) verantwoording af over de uitvoering van de aan hem opgelegde taken en het gebruik van verleende bevoegdheden aan het afdelingshoofd. Bij langdurige ontstentenis van het afdelingshoofd wordt verantwoording afgelegd aan de directeur.
Artikel 4. Intrekking
Op het tijdstip van inwerkingtreding van dit besluit wordt het volgende besluit ingetrokken:
- ·
vervangingsbesluit van 27-08-2008
Artikel 5. Bekendmaking en inwerkingtreding
-
1. Dit besluit treedt in werking met ingang van de dag na de dag van bekendmaking.
-
2. Bekendmaking vindt plaats door publicatie in “De Trompetter” en op de internetsite van de gemeente Sittard-Geleen.
Ondertekening
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl