Regeling vervallen per 13-02-2014

Ondermandaatbesluit aan de coördinator unit Frontoffice ‘Services’/accountmanager van het team Facilitaire Service

Geldend van 01-01-2008 t/m 12-02-2014

Intitulé

Submandaatbesluit Facilitaire Service

Het hoofd van de afdeling Interne Services, drs C.L.A. Buytendijk

Gelet op het Mandaat-, volmacht- en machtigingsbesluit gemeente Sittard-Geleen 2007 en de Eerste wijziging van het Mandaat-, volmacht- en machtigingsbesluit gemeente Sittard-Geleen 2007 (hierna: Mandaatbesluit);

Overwegende dat het doelmatig en doeltreffend is dat het hoofd van de afdeling Interne Services gebruik maakt van ondermandaat bij de uitoefening van de aan haar gemandateerde bevoegdheden;

BESLUIT:

Artikel 1. Ondermandaat

  • 1. De coördinator unit Frontoffice ‘Services’/accountmanager van het team Facilitaire Service heeft mandaat ten aanzien van het nemen van besluiten als bedoeld in artikel 1 van het Mandaatbesluit en het afdoen van daarmee verband houdende stukken betreffende de volgende aangelegenheden

    • ·

      verlenen van verlof en adv;

    • ·

      invullen van de formulieren ziek- en herstelmeldingen waarbij per ‘CC-mail’ de teamleider Facilitaire service wordt geïnformeerd;

    tenzij bij wet anders is bepaald of de aard van die bevoegdheid zich in een specifiek geval daartegen verzet.

  • 2. Het afdelingshoofd kan ten aanzien van de uitoefening van het mandaat nadere richtlijnen geven.

Artikel 2. Ondertekening

De ondertekening van uitgaande stukken zal luiden als volgt:

“Burgemeester en wethouders van Sittard-Geleen”, respectievelijk “De Burgemeester van Sittard-Geleen”,

“namens deze,”

gevolgd door de functienaam van de(onder)gemandateerde,

de handtekening van deze (onder)gemandateerde,

en onder vermelding van naam van deze (onder)gemandateerde.

Artikel 3. Verantwoording

De ondergemandateerde functionaris legt (vooraf en/of achteraf) verantwoording af over de uitvoering van de aan hem opgelegde taken en het gebruik van verleende bevoegdheden op de navolgende wijze:

  • ·

    Voorjaars- en najaarsrapportages

  • ·

    Afdelingsrapportages

  • ·

    Jaarrekening

  • ·

    (Meerjaren-)Begroting

  • ·

    Regulier overleg tussen afdelingshoofd en teamleider / unitcoördinator

  • ·

    Ad hoc overleg tussen afdelingshoofd en teamleider / unitcoördinator (bij spoedeisende zaken)

  • ·

    Managementinformatie (maandelijks)

Artikel 4. Afwezigheid/ontstentenis

In geval van afwezigheid of ontstentenis van de (onder)gemandateerde functionaris, wordt deze door teamleider Facilitaire Service vervangen.

Artikel 5. Bekendmaking en inwerkingtreding

  • 1. Dit besluit treedt in werking met ingang van 1 januari 2008.

  • 2. Bekendmaking vindt plaats door publicatie in “De Trompetter”, op het intranet en de internetsite van de gemeente Sittard-Geleen.

Ondertekening

Sittard-Geleen, 01-09-2008
Burgemeester en wethouders van Sittard-Geleen/de Burgemeester van Sittard-Geleen,
Namens deze,
Het hoofd van de afdeling Interne Service
drs C.L.A. Buytendijk
Goedkeuring:
Voor akkoord
Sittard-Geleen,
De gemeentesecretaris van Sittard-Geleen,
Mr. M.E.J. Goldsmits-Brouns