Regeling vervallen per 15-04-2021

Vervangingsbesluit teammanager Facilitaire Services

Geldend van 24-11-2016 t/m 14-04-2021

Intitulé

Vervangingsbesluit teammanager Facilitaire Services

De adjunct gemeentesecretaris/directeur;

gelezen het besluit van 1 augustus 2015 inzake de aansturing van het team Facilitaire services door de adjunct gemeentesecretaris/directeur;

gelet op het Organisatiebesluit gemeente Sittard-Geleen 2013;

overwegende, dat het vanuit een oogpunt van bedrijfsvoering gewenst is af te wijken van het bepaalde

onder 4.7 (‘Vervanging’) van het Organisatiebesluit gemeente Sittard-Geleen 2013 en te kiezen voor een afwijkende vervanging van de teammanager Facilitaire services;

gelet op de besluiten dd 14 juni 2016 inzake tijdelijke en gedeeltelijke waarneming van de functie van teammanager Facilitaire services door:

  • dhr. L.W.P. Brummert, voor wat betreft de unit Frontoffice Facilitair van het team Facilitaire Services, alsmede voor wat betreft de medewerkers die direct door de teammanager Facilitaire services worden aangestuurd;

  • dhr. F.M.A. Gouders , voor wat betreft de unit Inkoop van het team Facilitaire Services;

  • dhr. R.W.M. Wijnands, voor wat betreft de unit DIV van het team Facilitaire Services.

BESLUIT:

Artikel 1. Vervanging bij afwezigheid/ontstentenis

In geval van afwezigheid of ontstentenis van een van de bovengenoemde medewerkers de heren Brummert, Gouders en/of Wijnands, wordt deze in onderling overleg door een van hen vervangen.

Artikel 2. Ondertekening (plv)

De ondertekening van uitgaande stukken zal luiden als volgt:

‘Burgemeester en wethouders van Sittard-Geleen’, respectievelijk ‘De Burgemeester van Sittard-Geleen’,

‘namens deze(n),’

gevolgd door ‘de plaatsvervangend. teammanager Facilitaire Services,’

de handtekening van de plaatsvervanger,

en onder vermelding van de naam van de plaatsvervanger.

Artikel 3. Verantwoording

De aangewezen plaatsvervanger legt op verzoek (vooraf en/of achteraf) verantwoording af over de uitvoering van de aan hem opgelegde taken en het gebruik van bevoegdheden in het kader van deze vervanging aan de adjunct gemeentesecretaris/directeur

Artikel 4. Bekendmaking en inwerkingtreding

  • 1. Dit besluit treedt in werking de dag na de bekendmaking.

  • 2. Op het tijdstip van inwerkingtreding van dit besluit vervalt het vervangingsbesluit dd 28 maart 2013 t.a.v. de teammanager Facilitaire Services.

Ondertekening

Sittard-Geleen,

1 oktober 2016.

De adjunct gemeentesecretaris/directeur van Sittard-Geleen,
Ir. J.L.H. Nelissen
Voor akkoord:
mr. J.W.C. (Coen) Aalders MCCC
Interim gemeentesecretaris/algemeen directeur a.i.