Besluit van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Soest houdende regels omtrent het Aanwijzingsbesluit van beheerfuncties door burgemeester en wethouders

Geldend van 22-07-2020 t/m heden

Intitulé

Besluit van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Soest houdende regels omtrent het Aanwijzingsbesluit van beheerfuncties door burgemeester en wethouders

Op grond van artikel 1 van de Regeling beheer en toezicht Basisregistratie personen zijn de navolgende beheerfunctionarissen aangewezen:

Informatiebeheer

Als informatiebeheerder is aangewezen:

Hoofd afdeling Dienstverlening.

Als plaatsvervanger is aangewezen:

Teamleider Publiekszaken, afdeling Dienstverlening

Beveiligingsbeheer

Als beveiligingsbeheerder is aangewezen:

Seniormedewerker team Publiekszaken, afdeling Dienstverlening

Als plaatsvervanger is aangewezen:

Teamleider Publiekszaken, afdeling Dienstverlening

Privacy beheer

Als privacy beheerder is aangewezen:

Teamleider Publiekszaken, afdeling Dienstverlening.

Als plaatsvervanger is aangewezen:

Seniormedewerker, team Publiekszaken, afdeling Dienstverlening.

Systeembeheer

Als systeembeheerder is aangewezen:

de Regionale ICT-dienst Utrecht (RID) gevestigd in Doorn

Als plaatsvervanger is aangewezen:

de Regionale ICT-dienst Utrecht (RID) gevestigd in Doorn

Toezicht

Als toezichthouders zijn aangewezen:

Medewerkers van team Publiekszaken en medewerkers van team Vergunning en Handhaving (Buitengewoon opsporingsambtenaren) 

Control

Als controller informatiebeveiliging is aangewezen:

Controller van de gemeente Soest, afdeling Bedrijfsvoering

Als plaatsvervanger is aangewezen:

Strategisch adviseur informatiebeleid, team Proces Informatie Management (PIM), afdeling Bedrijfsvoering.

Fraude BRP

Als fraudecoördinator BRP is aangewezen:

Seniormedewerker team Publiekszaken., afdeling Dienstverlening

Als plaatsvervanger is aangewezen

Teamleider Publiekszaken, afdeling Dienstverlening

Ondertekening