Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR642728
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR642728/1
Besluit van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Soest houdende regels omtrent het Aanwijzingsbesluit van beheerfuncties door burgemeester en wethouders
Geldend van 22-07-2020 t/m heden
Intitulé
Besluit van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Soest houdende regels omtrent het Aanwijzingsbesluit van beheerfuncties door burgemeester en wethoudersOp grond van artikel 1 van de Regeling beheer en toezicht Basisregistratie personen zijn de navolgende beheerfunctionarissen aangewezen:
Informatiebeheer
Als informatiebeheerder is aangewezen: |
Hoofd afdeling Dienstverlening. |
Als plaatsvervanger is aangewezen: |
Teamleider Publiekszaken, afdeling Dienstverlening |
Beveiligingsbeheer
Als beveiligingsbeheerder is aangewezen: |
Seniormedewerker team Publiekszaken, afdeling Dienstverlening |
Als plaatsvervanger is aangewezen: |
Teamleider Publiekszaken, afdeling Dienstverlening |
Privacy beheer
Als privacy beheerder is aangewezen: |
Teamleider Publiekszaken, afdeling Dienstverlening. |
Als plaatsvervanger is aangewezen: |
Seniormedewerker, team Publiekszaken, afdeling Dienstverlening. |
Systeembeheer
Als systeembeheerder is aangewezen: |
de Regionale ICT-dienst Utrecht (RID) gevestigd in Doorn |
Als plaatsvervanger is aangewezen: |
de Regionale ICT-dienst Utrecht (RID) gevestigd in Doorn |
Toezicht
Als toezichthouders zijn aangewezen: |
Medewerkers van team Publiekszaken en medewerkers van team Vergunning en Handhaving (Buitengewoon opsporingsambtenaren) |
Control
Als controller informatiebeveiliging is aangewezen: |
Controller van de gemeente Soest, afdeling Bedrijfsvoering |
Als plaatsvervanger is aangewezen: |
Strategisch adviseur informatiebeleid, team Proces Informatie Management (PIM), afdeling Bedrijfsvoering. |
Fraude BRP
Als fraudecoördinator BRP is aangewezen: |
Seniormedewerker team Publiekszaken., afdeling Dienstverlening |
Als plaatsvervanger is aangewezen |
Teamleider Publiekszaken, afdeling Dienstverlening |
Ondertekening
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl