Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR475318
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR475318/1
Regeling vervallen per 01-11-2017
Aanwijzing als heffings- en invorderingsambtenaar hoofd Publiekszaken
Geldend van 15-02-2017 t/m 31-10-2017
Intitulé
Aanwijzing als heffings- en invorderingsambtenaar hoofd PubliekszakenBurgemeester en wethouders van Steenbergen:
In behandeling genomen het verzoek tot het aanwijzen van een invorderings- en heffingsambtenaar; d.d. 1 februari 2017
Overwegende dat wegens het vertrek van het hoofd van de afdeling Ondersteuning het gewenst is een nieuwe heffings- en invorderingambtenaar aan te wijzen
Gelet op artikel 2.1. van de Arbeidsvoorwaardenregeling gemeente Steenbergen en de Gemeentewet
Besluiten:
- 1.
1.aan te wijzen als de gemeenteambtenaar als bedoeld in artikel 231, tweede lid , onderdeel c van de Gemeentewet, de volgende gemeenteambtenaar:
Hoofd afdeling Publiekszaken.
- 2.
de aanwijzing van het hoofd van de afdeling Ondersteuning als de gemeenteambtenaar als bedoeld in artikel 231, tweede lid , onderdeel c van de Gemeentewet in te trekken.
- 3.
dat dit besluit in werking treedt met ingang van 15 februari 2017.
Ondertekening
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl