Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR612419
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR612419/1
Regeling vervallen per 01-01-2021
Besluit van de gemeentesecretaris en de hoofden van de sectoren Maatschappelijke Zaken, Wonen & Werken en Middelen van de gemeente Strijen houdende regels omtrent ondermandaat Besluit ondermandaat mandaatregeling gemeente Strijen 2018
Geldend van 01-09-2018 t/m 31-12-2020
Intitulé
Besluit van de gemeentesecretaris en de hoofden van de sectoren Maatschappelijke Zaken, Wonen & Werken en Middelen van de gemeente Strijen houdende regels omtrent ondermandaat Besluit ondermandaat mandaatregeling gemeente Strijen 2018De gemeentesecretaris, alsmede de hoofden van de sectoren Maatschappelijke Zaken, Wonen & Werken en Middelen, elk voor zover bevoegd:
Overwegende dat het wenselijk is om een besluit ondermandaat vast te stellen;
Gelet op de mandaatregeling gemeente Strijen 2018 en de Algemene wet bestuursrecht;
BESLUITEN:
- I.
ondermandaat te verlenen aan de medewerkers zoals genoemd in de kolom ‘ondermandaat (aan)’ van de mandaatlijst behorende bij de mandaatregeling gemeente Strijen 2018 om:
- a.
besluiten voor te bereiden;
- b.
besluiten te nemen, in te trekken of te wijzigen;
- c.
aan besluiten voorschriften te verbinden;
- d.
besluiten te ondertekenen;
- e.
besluiten bekend te maken, en;
- f.
besluiten af te doen;
-
met betrekking tot bij of krachtens de wet gegeven bevoegdheden zoals aangegeven en omschreven in de mandaatlijst behorende bij de mandaatregeling gemeente Strijen 2018.
- a.
- II.
ondermandaat te verlenen aan de medewerkers zoals genoemd in de kolom ‘ondermandaat (aan)’ van de mandaatlijst behorende bij de mandaatregeling gemeente Strijen 2018 om in naam van de burgemeester en het college van burgemeester en wethouders andere handelingen dan besluiten te verrichten zoals aangegeven en omschreven in de genoemde mandaatlijst bij de mandaatregeling gemeente Strijen 2018.
- III.
de medewerkers aan wie ondermandaat wordt verleend maakt van de aan hem of haar op grond van dit besluit verleende bevoegdheden uitsluitend gebruik conform het gestelde in de mandaatlijst behorende bij de mandaatregeling gemeente Strijen 2018.
- IV.
dat de bepalingen van de ‘mandaatregeling gemeente Strijen 2018’ van overeenkomstige toepassing zijn.
- V.
dat de ‘interne instructie mandaatregeling gemeente Strijen 2018’ behorende bij de mandaatregeling gemeente Strijen 2018 van overeenkomstige toepassing is.
- VI.
ingeval van uitoefening van ondermandaat worden besluiten of uitgaande stukken als volgt getekend:
- a.
burgemeester en wethouders van Strijen, namens hen, en/of
- b.
burgemeester van Strijen, namens hem, gevolgd door;
- c.
handtekening van de mandataris;
- d.
de voorletter(s) en achternaam van mandataris, en tenslotte;
- e.
de functie aanduiding
- a.
- VII.
dat dit besluit wordt aangehaald als: besluit ondermandaat mandaatregeling gemeente Strijen 2018’;
- VIII.
te bepalen dat dit besluit algemeen bekend wordt gemaakt in het huis aan huisblad ‘het Kompas’ op 31 augustus 2018en tevens op de website van de gemeente Strijen wordt geplaatst;
- IX.
te bepalen dat dit besluit de dag na bekendmaking in werking treedt, op 1 september 2018.
Ondertekening
Strijen, 21 augustus2018
De loco secretaris,
J. Huisman
Het hoofd van de sector Maatschappelijke Zaken,
C.W.A.M. Rommens
Het hoofd van de sector Wonen & Werken,
J. de Pee
Het hoofd van de sector Middelen,
J. Huisman
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl