Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR631949
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR631949/1
Besluit van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Tubbergen houdende regels omtrent instructies voor de heffings- en invorderingsambtenaar (Instructie heffings- en invorderingsambtenaar Tubbergen 2019)
Geldend van 19-12-2019 t/m heden
Intitulé
Besluit van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Tubbergen houdende regels omtrent instructies voor de heffings- en invorderingsambtenaar (Instructie heffings- en invorderingsambtenaar Tubbergen 2019)Het college van burgemeester en wethouders van Tubbergen;
gelet op artikel 160 eerste lid onder d van de Gemeentewet, artikel 10:22 en 10: 23 van de Algemene wet bestuursrecht en op artikel 2.1 van de Collectieve arbeidsvoorwaardenregeling van de gemeente;
besluit:
vast te stellen de navolgende
de instructie heffings- en invorderingsambtenaar Tubbergen 2019
Artikel 1 begrippen
In deze instructie wordt verstaan onder:
- a.
de heffingsambtenaar: de ambtenaar als bedoeld in artikel 231, tweede lid, onderdeel b van de Gemeentewet ;
- b.
de plaatsvervangend heffingsambtenaar: de ambtenaar die de heffingsambtenaar bij afwezigheid vervangt;
- c.
de invorderingsambtenaar: de ambtenaar als bedoeld in artikel 231, tweede lid, onderdeel d van de Gemeentewet
- d.
de plaatsvervangend invorderingsambtenaar: de ambtenaar die invorderingsambtenaar bij afwezigheid vervangt.
Artikel 2 instructie gebruikmaking bevoegdheden
De plaatsvervangend heffingsambtenaar en de plaatsvervangend invorderingsambtenaar maken enkel gebruik van hun middels aanwijzing toebedeelde bevoegdheden voor zo ver zij optreden als vervanger van de heffings- respectievelijk de invorderingsambtenaar.
Artikel 3 inwerkingtreding en citeertitel
-
1. Dit besluit treedt in werking met ingang van 1 juli 2019.
-
2. Dit besluit kan worden aangehaald als ‘Instructie heffings- en invorderingsambtenaar Tubbergen 2019'.
Ondertekening
Aldus vastgesteld in de vergadering van het college van burgemeester en wethouders van Tubbergen 4 juni 2019.
Het college van burgemeester en wethouders voornoemd,
de burgemeester,
drs. ing. W.A.M. Haverkamp-Wenker
de secretaris,
drs. ing. G.B.J. Mensink
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl