Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR631950
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR631950/1
Besluit van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Tubbergen houdende regels omtrent de aanwijzing van de inlichtingenverplichting voor de heffingsambtenaar
Geldend van 19-12-2019 t/m heden
Intitulé
Besluit van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Tubbergen houdende regels omtrent de aanwijzing van de inlichtingenverplichting voor de heffingsambtenaarHet college van burgemeester en wethouders van Tubbergen;
gelet op de artikelen 231 en 246a van de Gemeentewet, de artikelen 30 en 31 van de Wet waardering onroerende zaken, artikel 56 van de Algemene wet inzake rijksbelastingen en artikel 63a van de Invorderingswet 1990 en artikel 2.1 van de Collectieve arbeidsvoorwaardenregeling van de gemeente;
besluit:
vast te stellen het volgende besluit:
AANWIJZING INLICHTINGENVERPLICHTING HEFFINGSAMBTENAAR
Artikel 1 Inlichtingenverplichting
De heffingsambtenaar aan te wijzen als ambtenaar jegens wie mede gelden:
- a.
de verplichtingen bedoeld in de artikelen 47, 49 en 50 van de Algemene wet inzake rijksbelastingen en de artikelen 58 en 60 van de Invorderingswet 1990, dan wel bedoeld of van toepassing verklaard in de algemene maatregel van bestuur krachtens artikel 246a van de Gemeentewet;
- b.
de verplichtingen bedoeld in de artikelen 47, 49, 50, 51 en 53a van de Algemene wet inzake rijksbelastingen, dan wel bedoeld of van toepassing verklaard in de algemene maatregel van bestuur krachtens artikel 31 Wet waardering onroerende zaken.
Artikel 2 Inwerkingtreding
Dit besluit treedt in werking met ingang van 1 juli 2019.
Ondertekening
Aldus vastgesteld in de vergadering van het college van burgemeester en wethouders van Tubbergen 4 juni 2019.
Het college van burgemeester en wethouders voornoemd,
de burgemeester,
drs. ing. W.A.M. Haverkamp-Wenker
de secretaris,
drs. ing. G.B.J. Mensink
BEZWAAR
Tegen dit besluit kan een belanghebbende binnen zes weken na de dag van bekendmaking van dit besluit een gemotiveerd bezwaarschrift indienen bij het college van burgemeester en wethouders, Raadhuisplein 1, 7651 CV te Tubbergen.
U kunt het bezwaarschrift ook door een gemachtigde laten indienen. Voeg dan een machtiging bij het bezwaarschrift. Het bezwaarschrift in elk geval de volgende gegevens te bevatten:
- -
de naam en het adres van de belanghebbende;
- -
de dagtekening;
- -
een kopie van het besluit;
- -
de gronden van het bezwaar;
- -
de handtekening van de belanghebbende of de handtekening van de gemachtigde.
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl