Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR346421
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR346421/1
Regeling vervallen per 01-01-2016
Tarievenregeling afvalinzameling
Geldend van 01-01-2015 t/m 31-12-2015
Intitulé
Tarievenregeling afvalinzamelingTarievenregeling afvalinzameling
Artikel 1 Tarieven
De tarieven bedragen voor:
- 1.
het beschikbaar stellen en het maximaal een keer per twee weken ledigen van: a) een 240 liter restafvalcontainer, per maand € 17,90; beschikbaar stelling geschiedt voor minimaal één jaar; b) een 140 liter gft container, per maand of gedeelten daarvan € 6,10; beschikbaar stelling geschiedt voor minimaal één jaar; c) een 140 liter gft container voor basisscholen € 30,10 per jaar.
- 2.
Het aanbieden van afval bij de milieustraat:
- a.
Gratis: KCA, elektr(on)ische apparatuur, luiers/incontinentiemateriaal, papier en karton, textiel, glas, oude metalen, frituurvet, kunststof verpakkingen, personenwagenbanden zonder velg, asbest tot 2 m2, vlakglas, toners/cartridges;
- b.
Tarief van € 2,00: per 0,5 m3 groenafval
- c.
Tarief van € 6,00 voor groenafval tot 1,5 m3
- d.
Tarief van € 8,00: per 0,5 m3 restafval
- e.
tarief van € 13,00: tot 0,25 m3 puin tot 1,5 m3: Gips, tapijtresten, sloophout, harde kunststoffen, EPS; 2 – 35 m2 asbest
- f.
tarief van € 22,50: tot 1,5 m3 restafval, bouwafval, geïmpregneerd hout, dakafval;
- g.
tarief van € 35,50: tot 1,5 m3schone grond 0,25 tot 1,5 m3 puin
- h.
Tarief van € 5,00: per stuk:per personenwagenband met velg, motorbanden, fietsbanden en matrassen, € 10,50 voor overige banden; tot 0,5 m3 EPS
- i.
elk huishouden krijgt één stortbon geldig voor de tariefgroepen € 6,00, € 13,00 of € 22,50 om afval gratis op de milieustraat aan te bieden.
- a.
- 3.
Het op afroep ophalen van grof huishoudelijk afval € 53,20;
- 4.
Voor het omwisselen van een container met een inhoud van 120 liter in een container met een inhoud van 240 liter € 35,30; omwisselen van 240 liter naar 120 liter container geschiedt gratis;
- 5.
Het tarief om restafval aan te bieden bij de ondergrondse containers door bedrijven is per aanbieding (max. 60 liter vuilniszak) € 2,00. Het aantal aanbiedingen per jaar is minimaal 110 of een evenredig deel hiervan bij aanvang van de overeenkomst gedurende het jaar;
- 6.
Het tarief om een toegangspas voor de ondergrondse container of een minicontainer te vervangen ingeval van schuldvraag, bedraagt voor een toegangspas € 23,40, 120 liter grijze minicontainer € 36,80, voor een 240 liter grijze minicontainer € 43,80 en voor een 140 liter groene minicontainer € 38,30.
Artikel 2 BTW
De in artikel 1 genoemde tarieven zijn exclusief de eventuele verschuldigde BTW.
Artikel 3 Citeertitel en inwerkingtreding
Deze regeling kan worden aangehaald onder de naam ‘Tarievenregeling afvalinzameling’ en treedt in werking op 1 januari 2015.
Artikel 4 Intrekking oude regeling
Bij de inwerkingtreding van deze regeling wordt de volgende regeling ingetrokken:
a.Tarievenregeling afvalinzameling, vastgesteld 26 november 2013.
Vastgesteld in de vergadering van 18 november 2014.
Burgemeester en wethouders van Uden
mr. J.M. Smarius drs. H.A.G. Hellegers
secretaris burgemeester
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl