Regeling vervallen per 15-02-2019

Mandaatregister Gemeente Utrecht 2018– ondermandaat, volmacht en procesmachtiging Algemeen Directeur - Gemeentesecretaris.

Geldend van 01-01-2018 t/m 14-02-2019

Intitulé

Mandaatregister Gemeente Utrecht 2018– ondermandaat, volmacht en procesmachtiging Algemeen Directeur - Gemeentesecretaris.

De Algemeen Directeur - Gemeentesecretaris van de gemeente Utrecht,

Gezien de besluiten van het College van Burgemeester en Wethouders en de Burgemeester d.d. 19 december 2017, waarbij het Mandaatregister Gemeente Utrecht is vastgesteld en waarin mandaat, volmacht en proces machtigingen aan de Algemeen Directeur – Gemeentesecretaris zijn verleend, met inachtneming van de in het Mandaatregister Gemeente Utrecht opgenomen beperkingen en voorwaarden;

Overwegende dat in die regeling is bepaald dat geheel of gedeeltelijk verlenen van ondermandaat en ondervolmacht en proces machtigingen door de Algemeen Directeur - Gemeentesecretaris aan een integraal Resultaatgericht Manager (IRM), de Treasurer, de hoofden Interne bedrijven (IB) en aan hun functionarissen, het hoofd Interne bedrijven Juridische Zaken van de gemeente Utrecht, en aan niet ondergeschikten, is toegestaan;

Gelet op de artikelen 10:1 tot en met 10:12 van de Algemene wet bestuursrecht en artikel 160 en 171 Gemeentewet.

BESLUIT:

1.

Voor zover het zijn bevoegdheden betreft, vast te stellen het Mandaatregister gemeente Utrecht waarbij ondermandaten, ondervolmachten en procesmachtigingen zijn verleend aan Integraal Resultaatgericht Managers (IRM's), de Treasurer, de hoofden Interne bedrijven (IB) en aan hun functionarissen, het hoofd Interne bedrijven Juridische Zaken van de gemeente Utrecht en aan niet ondergeschikten.

2.

Alle eerdere besluiten over de vaststelling van van ondermandaten, ondervolmachten en procesmachtigingen in te trekken.

3.

Dit besluit treedt in werking op 1 januari 2018.

Drs. G.G.H.M. Haanen,

Algemeen Directeur – Gemeentesecretaris.

Ondertekening

Utrecht, 20 december 2017