Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR607172
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR607172/1
Regeling vervallen per 15-02-2019
Mandaatregister Gemeente Utrecht 2018– ondermandaat, volmacht en procesmachtiging Algemeen Directeur - Gemeentesecretaris.
Geldend van 01-01-2018 t/m 14-02-2019
Intitulé
Mandaatregister Gemeente Utrecht 2018– ondermandaat, volmacht en procesmachtiging Algemeen Directeur - Gemeentesecretaris.De Algemeen Directeur - Gemeentesecretaris van de gemeente Utrecht,
Gezien de besluiten van het College van Burgemeester en Wethouders en de Burgemeester d.d. 19 december 2017, waarbij het Mandaatregister Gemeente Utrecht is vastgesteld en waarin mandaat, volmacht en proces machtigingen aan de Algemeen Directeur – Gemeentesecretaris zijn verleend, met inachtneming van de in het Mandaatregister Gemeente Utrecht opgenomen beperkingen en voorwaarden;
Overwegende dat in die regeling is bepaald dat geheel of gedeeltelijk verlenen van ondermandaat en ondervolmacht en proces machtigingen door de Algemeen Directeur - Gemeentesecretaris aan een integraal Resultaatgericht Manager (IRM), de Treasurer, de hoofden Interne bedrijven (IB) en aan hun functionarissen, het hoofd Interne bedrijven Juridische Zaken van de gemeente Utrecht, en aan niet ondergeschikten, is toegestaan;
Gelet op de artikelen 10:1 tot en met 10:12 van de Algemene wet bestuursrecht en artikel 160 en 171 Gemeentewet.
BESLUIT:
1.
Voor zover het zijn bevoegdheden betreft, vast te stellen het Mandaatregister gemeente Utrecht waarbij ondermandaten, ondervolmachten en procesmachtigingen zijn verleend aan Integraal Resultaatgericht Managers (IRM's), de Treasurer, de hoofden Interne bedrijven (IB) en aan hun functionarissen, het hoofd Interne bedrijven Juridische Zaken van de gemeente Utrecht en aan niet ondergeschikten.
2.
Alle eerdere besluiten over de vaststelling van van ondermandaten, ondervolmachten en procesmachtigingen in te trekken.
3.
Dit besluit treedt in werking op 1 januari 2018.
Drs. G.G.H.M. Haanen,
Algemeen Directeur – Gemeentesecretaris.
Ondertekening
Utrecht, 20 december 2017
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl