Regeling vervallen per 22-01-2020

Mandaatregister Gemeente Utrecht 2019 – ondermandaat, volmacht en procesmachtiging Algemeen Directeur - Gemeentesecretaris

Geldend van 15-02-2019 t/m 21-01-2020

Intitulé

Mandaatregister Gemeente Utrecht 2019 – ondermandaat, volmacht en procesmachtiging Algemeen Directeur - Gemeentesecretaris

De Algemeen Directeur - Gemeentesecretaris van de gemeente Utrecht,

Gezien de besluiten van het College van Burgemeester en Wethouders en de Burgemeester d.d. 29 januari 2019, waarbij het Mandaatregister Gemeente Utrecht is vastgesteld en waarin mandaat, volmacht en proces machtigingen aan de Algemeen Directeur – Gemeentesecretaris zijn verleend, met inachtneming van de in het Mandaatregister Gemeente Utrecht opgenomen beperkingen en voorwaarden;

Overwegende dat in die regeling is bepaald dat geheel of gedeeltelijk verlenen van ondermandaat en ondervolmacht en proces machtigingen door de Algemeen Directeur - Gemeentesecretaris aan een integraal Resultaatgericht Manager (IRM), de Treasurer, de hoofden Interne bedrijven (IB) en aan hun functionarissen, het hoofd Interne bedrijven Juridische Zaken van de gemeente Utrecht, en aan niet ondergeschikten, is toegestaan;

Gelet op de artikelen 10:1 tot en met 10:12 van de Algemene wet bestuursrecht en artikel 160 en 171 Gemeentewet.

BESLUIT:

1.

Voor zover het zijn bevoegdheden betreft, vast te stellen het Mandaatregister gemeente Utrecht waarbij ondermandaten, ondervolmachten en procesmachtigingen zijn verleend aan Integraal Resultaatgericht Managers (IRM's), de Treasurer, de hoofden Interne bedrijven (IB) en aan hun functionarissen, het hoofd Interne bedrijven Juridische Zaken van de gemeente Utrecht en aan niet ondergeschikten.

2.

Alle eerdere besluiten over de vaststelling van van ondermandaten, ondervolmachten en procesmachtigingen in te trekken.

3.

Dit besluit treedt in werking na bekendmaking.

Ondertekening

Utrecht, 1 februari 2019,

Drs. G.G.H.M. Haanen,

Algemeen Directeur – Gemeentesecretaris.