Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR366116
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR366116/2
Regeling vervallen per 28-04-2016
Besluit van de secretaris van de provincie Utrecht van 26 maart 2015, nr.814F8FBD, tot regeling van de mandatering binnen de afdeling Bestuur Regio Utrecht.
Geldend van 27-04-2016 t/m 27-04-2016
Intitulé
Besluit van de secretaris van de provincie Utrecht van 26 maart 2015, nr.814F8FBD, tot regeling van de mandatering binnen de afdeling Bestuur Regio Utrecht.Besluit van de secretaris van de provincie Utrecht van 26 maart 2015, nr.814F8FBD, tot regeling van de mandatering binnen de afdeling Bestuur Regio Utrecht
De secretaris:
Gelet op artikel 17 van het Organisatiebesluit provincie Utrecht 2004 (hiema: Organisatiebesluit);
Overwegende dat het gewenst is om ten behoeve van de nieuwe afdeling Bestuur Regio Utrecht van de provincie Utrecht (hiema: afdeling BRU) de mandatering nader te regelen;
Besluit:
Artikel 1 Mandaat functionarissen afdeling BRU
-
1 Voor de toepassing van het Mandaatbesluit secretaris en het Ondermandaatbesluit directeuren:
- a.
wordt afdelingsmanager dhr. P.C.M. van Elteren beschouwd als zijnde directeur;
- b.
wordt afdelingsmanager dhr. H. van Veen beschouwd als zijnde teamleider; en
- c.
wordt beleidsmedewerker mw. M. Zwaan beschouwd als zijnde afdelingsmanager.
- a.
-
2 De afdelingsmanager, genoemd in het eerste lid, onder a, is als exteme functionaris in de zin van het Mandaatbesluit secretaris slechts bevoegd tot het nemen van de volgende beslissingen als de secretaris daar middels parafering van bedoelde beslissingen mee instemt:
- a.
het aanstellen, overplaatsen, schorsen of (al dan niet met een beëindigingsovereenkomst) ontslaan van personeelsleden alsmede het opleggen van een disciplinaire straf;
- b.
het inhuren of detacheren van personeel en het in dat kader aangaan van financiële verplichtingen;
- c.
het aangaan van andere financiële verplichtingen en betaalbaarstelling vanaf €125.000.
- a.
Artikel 2 lnwerkingtreding
Dit besluit treedt in werking met ingang van de dag na publicatie in het provinciaal blad waarin het wordt geplaatst en geldt met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2015.
Ondertekening
Secretaris
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl